Videokaart drivers voor mac?

Pagina: 1
Acties:

• Tom Yam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-01 21:51
Aangezien ik sinds kort een powermac g5 dual 1.8 tot mijn beschikking heb was ik die vandaag een beetje aan het instellen. Nu heb ik WoW geinstalleerd, en had ik het idee om de drivers voor de videokaart (geforce fx5200 ;( ) te updaten. Tot mijn grote verbazing kan k nergens iets hierover vinden, ook niet op de nvidia site. Misschien is het een hele domme vraag maar is het updaten van drivers niet nodig ofzo?

Of gebeurd het via software update?

oke op die fiets ^_^ dan weet ik dat ook

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:20

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Zover ik weet zitten driver updates in systeem patches verwerkt :)

Ik kan me vergissen.

He who controls the Spice, controls the Universe.

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:09
MST_Morpheus schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 22:41:
Zover ik weet zitten driver updates in systeem patches verwerkt :)

Ik kan me vergissen.
je hebt gelijk :)

Verwijderd

ATi heeft wel losse drivers op hun site beschikbaar...

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:08

Off-topic:
Nitin, aan je icoon te zien ben je fan van Seven Seconds of Love. Je weet dat ze op 25 maart in Amsterdam optreden?

Liege, liege, liegebeest!

• Tom Yam
neuh wist ik niet ;) ik krijg wel hun infomailtjes :)

ontopic dan maar weer: Ik probeer nu een andere videokaart erin te zetten eentje die mijn borertje nog in zijn pc had zitten. Nu wil het zo dat die een extra kabeltje nodig heeft, zo'n molex ding voor wat extra power.

Maar ik kan het helemaal niet vinden in de mac ;(

Wie weet of het kan en zo ja, waar kan ik dat kabeltje aansluiten? Want zoals ik hem nu erin heb zitten zit ie wel vast maar als ik de mac aanzet komt er een hoge harde piep, die aanhoud. Mijn broertje had in zijn pc hetzelfde totdat ie erachter kwam het extra kabeltje aan te sluiten.

wie heeft raad, op internet (google) kon ik niks vinden.

Verwijderd

De vga kaart moet natuurlijk wel een mac bios hebben, met andere woorden hij moet compatable zijn met mac hardware.

• Tom Yam
ooow shaite. UHm.. ff zoeken hoor.

Ah gevonden, het is deze:
http://www.asus.nl/produc...3=0&model=623&modelmenu=1

een asus N6600LE/TD

verder kan ik niks vinden over mac compatible zijn van deze kaart. Iemand een idee?

[ Voor 25% gewijzigd door Tom Yam op 11-03-2006 16:23 ]

• Kurkentrekker
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Deze is niet zomaar Mac compatible. Er staat mij iets bij dat de Mac bios een aantal kilobytes groter is dan de PC versie, en je moet dus dmv een flash zorgen dat je de mac bios in je kaart krijgt. Hier is op Google zat over te vinden...

Over die molex, ik weet niet om wat voor Mac het gaat, maar wellicht dat je een kabeltje van de cd/dvd drive "af kunt tappen". Met zo'n splittertje moet dat wel lukken. Als dat niet gaat: De rode draad is 5V, de gele 12, en de zwarte de aarde, dus misschien kun je zelf ergens een aansluiting omsolderen tot molex stekker...

• Tom Yam
hmmz voorlopig laat ik het dan maar bij de standaard kaart, lijkt op het moment tegen mn verwachtingen in nog best oke te voldoen.

Dank voor de suggesties :)

Pagina: 1