Toon posts:

[XP] Reboot na shutdown*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds enkele weken zit ik met een probleem dat mijn pc elke keer reboot na het afsluiten, en ja het is elke keer dat dit gebeurt. Ik sluit hem dan altijd gewoon af en zet hem dan helemaal af doormiddel van de voedingsschakelaar.
Voordat hier een slotje opkomt; ik heb wel degelijk research gedaan op dit forum, google en een computerzaak.
Ik heb namelijk al gevonden dat je bij
dezecomputer/eigenschappen/geavanceerd/instellingen/computeropnieuwopstarten ook kunt instellen, in de bios heb ik ook al enkele instellingen afgezet ivm rebooten. Ik heb ook al een computerzaak geinformeert, zei dachten dat het lag, dat ik telkens een signaal kreeg van het netwerk, waardoor de pc opnieuw opstartte, maar daar ligt het niet aan, want dat kun je instellen in de bios.

Heeft er nog iemand een suggestie/oplossing waar het aan kan liggen?
Dank u wel, AnThR4X

• Cozm0
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-02 17:06

Cozm0

Unf!

Wat is er veranderd of geinstalleerd toen het probleem begon?

| Specs! | IRC is just multiplayer notepad | }:O |

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dat het ook ooit aan bepaalde programma's kan liggen, maar in mijn geval is dat niet het probleem denk ik. Het probleem is al even hoor, dus ik heb daar ook al over nagedacht, maar ik denk niet dat het daaraan ligt

• Cozm0
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-02 17:06

Cozm0

Unf!

Als jij denkt dat het daar niet aan ligt zal je wel gelijk hebben :|

Begin maar eens met wat specs..
welk OS, wat voor hardware, etc

Ik ga er maar ff vanuit dat je XP gebruikt..
google komt hiermee:
http://www.pcdoctor-guide.com/wordpress/?p=1453

| Specs! | IRC is just multiplayer notepad | }:O |

Verwijderd

Topicstarter
beide heb ik al uitprobeerd.
Rond de tijd dat het probleem begon heb ik photoshop cs2, warrock(koreaanse versie), ultiboard, caddy geinstalleerd dacht ik. Heel misschien zou het wel aan warrock kunnen ligggen, maar bij de europese versie(heb ik ook) was het niet.

• cold
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ik heb vandeweek ook een klant gehad met dit probleem (had natuurlijk geen idee hoe het gekomen was) maar de enige manier waarop ik het weer werkent heb gekregen was een complete herinstall
een "restore" was helaas niet genoeg

2x MT v3 | EMS v147.6 VNS v117 BMS v112 | Home Battery Control for Home Assistant & Node-RED | Fonske MarstekVenusV3-modbus-TCP-IP

Verwijderd

Topicstarter
ik wil toch eerst proberen om het anders op te lossen

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-03 11:41

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Ik heb sinds twee weken precies hetzelfde op mijn game PC. Hier doe ik verder niets op dan wat spellen, maar ineens gaat hij na afsluiten weer aan...

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Welke versie van Windows gebruik je? En welke instellingen had je zelf al aangepast?

Ik verplaats even je topic van Software Algemeen naar Windows Operating Systems omdat het daar wat beter past :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
de xp versie
instellingen aan gepast aanpassingen:
-dezecomputer/eigenschappen/geavanceerd/instellingen/computeropnieuwopstarten
-in de bios (meerdere instellingen)
-enkele programma's verwijderd (hielp niet)
Pagina: 1