Het Groote Helpdesk Topic

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-02 16:22

lasharor

7 december 2004

Topicstarter
nadat ik in een vorig topic veel reacties van mensen had gelezen waarin stond dat die helpdesk mensjes nergens verstand van hebben.
Een gemiddelde computergebruiker belt toch (denk ik) redelijk vaak zo'n helpdesk, iniedergeval 3~4 keer per jaar.
Dus nou is het de bedoeling om hier je gesprekken te posten die jij hebt gevoerd, en waar je van denkt dat die mederwerker daar op de helpdesk gewoon nergens verstand van heeft/had.

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:23

ZieMaar!

Moderator General Chat
Wat bedoel je nou? Je wilt een afzeik topic maken over helpdeskmedewerkers?

Helpdesken zijn er voor de gemiddelde gebruiker. Problemen van gemiddelde gebruikers lossen ze (over het algemeen) gewoon goed op, is mijn ervaring. Ook worden echte storingen (ik denk zo'n 1% van alle helpdeskgesprekken) vrij goed opgepakt, als je maar meewerkt. Als jij maar doet wat zij zeggen, dan gaat het meestal wel goed. Dat werkt beter dan gelijk met traceroutes gaan smijten, dat is ook logisch, want de meeste helpdesken hoeven daar ook niets vanaf te weten.

Zelf heb ik, als redelijk ervaren computergebruiker, afgelopen najaar de helpdesk van Versatel wel eens nodig gehad. Keurig te woord gestaan, goed geholpen, geen klachten over de helpdesk dus. Misschien komt dat ook doordat ik netjes antwoord gaf op zijn vragen en de 'ik-weet-het-beter-attitude' achterwege gelaten heb.

Maar er zullen ongetwijfeld wel gesprekken met helpdesken zijn geweest, waar de medewerkers de plank volledig misgeslagen hebben; maar of dat nou met het feit te maken heeft dat ze nergens verstand van zouden hebben?

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Hoewel het doel van dit topic enigzins vaag is lijkt het naar mijn mening net iets teveel op een bash/opsom-topic. Hoe lijkt me hoe dan ook niet relevant voor de lezers van dit forum.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Dit topic is gesloten.