Gezocht designer

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

• Empulse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-08-2023
Al enige tijd doe ik onderzoek naar het starten van een webwinkel, voor merkkleding op groothandel- en retailschaal. Daarom heb ik onlangs verschillende bedrijven gebeld voor een prijsopgave en voorbeelden/portfolio's.

Daar de kleding die ik verkoop direct van de gelicenseerde groothandels vandaan komt kost het vrij veel en wil ik dus ook een luxueuze webshop hebben om op te verkopen.

De aanbiedingen die ik gekregen hebben waren of goedkoop en amateuristisch of ontzettend duur.

Ik zou daarom mensen met verstand van webdesignen willen vragen wat het ongeveer kost om een dergelijke site als www.eluxury.com te bouwen en welke bedrijven aan te raden zijn.

Bij voorbaat dank.

TK - Invisible Shield voor Macbook Pro 15'' Unibody in V&A

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-04 21:08

MisteRMeesteR

Is Gek op... :)

Tweakers.net en Gathering of Tweakers is niet bedoeld om mensen te werven voor een project/eigen zaak. Ik denk dat jeje dan ook ergens anders op moet richten dan op dit topic :)

Zoek en kijk eens wat rond zou ik zeggen :)

[google=webdesign]

[ Voor 19% gewijzigd door MisteRMeesteR op 10-03-2006 20:18 ]

www.google.nl

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

^^^^

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Dit topic is gesloten.