Toon posts:

Battlefield 2 + counterstrike + halflife 2 probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 94 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb mijn pc helemaal opnieuw geinstalleerd alle drivers updates enz gedaan voor de pc. Nu heb ik een probleem waar ik niet achter kan komen wat het is. Ik heb namelijk de boven genoemde spellen geinstalleerd, maar als ik de spellen wil opstarten dan krijg effe een begin scherm en gaat ie effe laden maar kapt het dan gewoon weer af en kom dus niet verder. Wat zou de oorzaak kunnen zijn van dit probleem?? Tevens heb ik bij 3dmark 06 de volgende foutmelding: direct3dcreate9 failed.

mijn specs zijn:

2,4 ghz pentium 4

1 gib. ram

6600 gt videokaart

asus 533 mhz moederbord

windows xp service pack 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Waarschijnlijk iets met DirectX, heb je die ook al eens opnieuw geinstalleerd :?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja heb ik een aantal keren al geprobeerd. Maar is het dan handig om eerst helemaal te verwijderen? En las dat moet hoe doe je dat het beste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

dx9c zit iig bij XP2. Lijtk me stug dat je daarmee problemen mee hebt.

Probeer eens andere versie drivers van je videokaart en/of maplank.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-07 15:34

Sayko

Knowledge Is Power

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja de update heb ik al gedaan. En zou het dan aan de laatste drivers liggen van de videokaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-07 15:34

Sayko

Knowledge Is Power

Om wlke drivers gaat het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer het eens zou ik zeggen. We kunnen moeilijk alles voorspellen.

Behalve dat dit topic in het verkeerde forum staat, twijfel ik ook een beetje aan je inzet. Ik zie namelijk niet wat je zelf al geprobeerd hebt. Die error die je bij 3D Mark krijgt geeft een goede zoekterm op om te gebruiken.

Dit topic doe ik om de laatste reden dan ook dicht. Eesrt zoeken, dan pas vragen. Vergeet bij een eventueel nieuw topic in het juiste forum, mocht je er na goed zoeken niet uitkomen, te vermelden wat je al geprobeerd hebt. Dat scheelt posts die dingen voorstellen die je al gedaan hebt.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.