Per ongeluk heb ik in Internet Explorer een afzender geblokkeerd: ik was iemand anders aan het uitleggen hoe dat moest en toen heb ik iets te ijverig geklikt. Vraag: hoe kan ik die afzender de-blokkeren? Daar heeft Explorer geen optie voor, en met Google kan ik ook niks vinden.
Euh, ik heb het vermoeden dat je MSN Messenger of Outlook bedoeld, want wtf moet je met contactpersonen in een browser?
Uhh... Internet Explorer kan niets ontvangen. Die haald web-pagina's op.
Bedoel je niet Outlook Express toevallig ?
Bedoel je niet Outlook Express toevallig ?
Ey!! Macarena \o/
Sorry sorry sorry, hele domme fout. Ik werk dan ook pas twintig jaar met computers, mea culpa. Uiteraard bedoel ik Outlook Express. Ietsje te hard gewerkt vandaag vrees ik.
Ik zit me hier suf te zoeken, maar in Outlook Express kan ik geen afzenders blokkeren. Is het anders niet heel toevallig Outlook (dus met agenda erin enzo)?
Ey!! Macarena \o/
Hij bedoeld in Outlook Express afzender blokkeren.
Hoe de-blokeren.
De lijst met geblokkeerde afzenders beheren
Wijs in het menu Extra de optie Berichtregels aan en klik vervolgens op Afzenders blokkeren.
Als u een afzender of domein uit de lijst wilt verwijderen, selecteert u de naam en klikt u op Verwijderen.
Als u de naam van een afzender of domein in de lijst wilt wijzigen, selecteert u de naam en klikt u op Wijzigen. Breng de gewenste wijzigingen aan en klik op OK.
Als u een nieuwe afzender of een nieuw domein aan de lijst wilt toevoegen, klikt u op Toevoegen. Voer de gewenste gegevens in en klik op OK.
Klik op OK in het dialoogvenster Berichtregels om toegevoegde of gewijzigde regels toe te passen.
Hoe de-blokeren.
De lijst met geblokkeerde afzenders beheren
Wijs in het menu Extra de optie Berichtregels aan en klik vervolgens op Afzenders blokkeren.
Als u een afzender of domein uit de lijst wilt verwijderen, selecteert u de naam en klikt u op Verwijderen.
Als u de naam van een afzender of domein in de lijst wilt wijzigen, selecteert u de naam en klikt u op Wijzigen. Breng de gewenste wijzigingen aan en klik op OK.
Als u een nieuwe afzender of een nieuw domein aan de lijst wilt toevoegen, klikt u op Toevoegen. Voer de gewenste gegevens in en klik op OK.
Klik op OK in het dialoogvenster Berichtregels om toegevoegde of gewijzigde regels toe te passen.
http://www.tweakers.net/gallery/92748/sys / http://www.tweakers.net/gallery/sys/11563" / http://www.tweakers.net/gallery/sys/11561
Simpel: markeer in je e-maillijst van Postvak IN een mail van de afzender die je wilt blokkeren. Kies dan in het menu Bericht de optie Afzender blokkeren. Deze optie suggereert overigens, vanwege de puntjes achter deze optie, dat je daarna een dialoogvenster krijgt waarin je bepaalde instellingen kunt selecteren. Dat is echter niet zo: de afzender wordt meteen geblokkeerd. En ook geen Annuleren-optie.
Verwijderd
Ooooooh.... dat mag je niet zeggen!!Verwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 18:56:
Bedankt Ra_ggd. Ik moet het nog even testen, maar volgens mij is alles nu in orde. Dit topic kan worden gesloten.
Maar ik zeg het lekker toch.
En waarom zou ik dat niet mogen zeggen? Krijg ik dan ruzie met de moderators?
np als het zijn eigen topic is.
Ach gewoon iemand die niet verder gekeken heeft dan zijn neus lang is en wil bitchen maar dat hij dat beter volgens de regels via TR had kunnen doenVerwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 19:15:
Maar ik zeg het lekker toch.
lange zin
[ Voor 54% gewijzigd door Tripp op 10-03-2006 19:18 ]
Normaal doen we dat niet als er al een oplossing is gegeven, maar aangezien er uit de topicstart toch geen zinnige informatie te halen is, en dit topic ook nog eens in het verkeerde forum staat, zal hier ook geen interessante discussie uitkomen denk ik.Verwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 19:18:
Dacht ik. Sluiten die hap ;-)
[ Voor 9% gewijzigd door sanfranjake op 10-03-2006 20:11 ]
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()