Paginanummering pas bv na 7 pagina's beginnen.

Pagina: 1
Acties:
  • 170 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84021

Topicstarter
Hallo,
ik moet een belangrijk project maken voor school. Dit moet ik volgens allerlei stricte regels doen, waaronder de paginanummering pas bij de inleiding laten beginnen.
Ik kan wel instellen in Word 2003 dat ik pagina 1 niet nummer, maar ik wil dus nog meer pagina's niet nummeren. En dan bij 1 beginnen vanaf bijvoorbeeld bladzijde 7.

Hoe kan ik dit nou doen? Ik heb al gekeken in een cursus, daarin staat wat over sectieeinden etc, maar dat lukt niet helemaal. Als iemand het duidelijk kan vertellen zou dit enorm handig zijn.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Met secties werken.
Pagina 1 - 6 in sectie 1
vanaf Pagina 7 sectie 2

Dan moet je er wel uitkomen denk ik

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:32

Croga

The Unreasonable Man

Paginanummer in de voettekst opnemen en pas vanaf pagina 7 die voettekst gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Okee, bedankt allebei, ik snap nu beide manieren en het is gelukt!

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 84021 op 10-03-2006 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hmm het is dus gelukt,
alleen ik zie nu net dat ik het volgende kreeg: bijvoorbeeld, 1 2 3 4 (voor omslag titelpagina etc), 1 (inhoudsopgave), 1,2,3 etc (voor de inleiding en hoofdstukken). Dus 1 2 3 4, 1 , 1 2 3 4 5 etc.

Ik wil nu de eerste 2 secties zonder paginanummers. De nummering zelf klopt wel, alleen als ik het wis wordt alles gewist. Ik heb toepassen vanaf deze pagina al aangevinkt maar dat werkt niet.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 84021 op 02-04-2006 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stamgastje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-02-2020
Je moet bij het begin van sectie 3 (waar je met de paginanummering wilt beginnen) aangeven dat de header/footer niet gelinkt moet zijn aan de voorgaande header/footer (Link to previous). En dan daar een nieuwe header/footer maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Super, heb met behulp van jouw header/footer en link to previous even in de help gekeken. Deze handelingen heb ik gevolgd en snap de werking en vooral het nut nu ervan. Bedankt!

De paginummering is nu goed gelukt.

Nu alleen even opzoeken hoe ik de inhoudsopgave in sectie 2 de waarden van sectie 3 kan laten lezen ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 84021 op 02-04-2006 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120725

tikje naar OFF :)
Pagina: 1