Ik heb laatst een systeempje in elkaar gezet dat files via een php-upload in een database kan zetten, en er ook weer uit kan teruggeven. Nu blijkt dat teruggeven wat problemen te geven bij sommige versies van IE. Zodra je op de link klikt krijg je de keuze tussen openen en opslaan, bij openen zie je even een downloadvenster, daarna wordt acrobat reader gestart en die geeft de melding "this file cannot be found". Opslaan werkt wel, en onder elke degelijke browser levert dit script ook geen problemen op.
Het systeem moet ook bruikbaar zijn voor mensen die niet zitten te wachten op de oplossingen als "installeer firefox" of "kies maar voor opslaan". Een link naar een pdf-bestandje op dezelfde webserver werkt wel.
Ik zit me nu echt even af te vragen of deze fout nou door het script komt, of dat de combinatie IE/acrobat hier de boosdoener is.
Het systeem moet ook bruikbaar zijn voor mensen die niet zitten te wachten op de oplossingen als "installeer firefox" of "kies maar voor opslaan". Een link naar een pdf-bestandje op dezelfde webserver werkt wel.
Ik zit me nu echt even af te vragen of deze fout nou door het script komt, of dat de combinatie IE/acrobat hier de boosdoener is.