Toon posts:

Openoffice.org Calc

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Wij hebben een opdracht van school gekregen dat we met een Excel formule.
De precentages moeten bereken. Gelukkig mocht ik het ook in openoffice.org schrijven
Maar nu ben ik benieuwd welke funcitie ik moet gebruiken.

Groetjes,
Rinke

• blizt
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-06 08:50

blizt

Wannabe-geek

Een percentage kun je over het algemeen toch gewoon berekenen door 'n simpele deling?

United we stand, and divided we fall

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Wat had je zelf al gevonden?
Vaak zijn het gewoon dezelfde functies als Excel gebruikt ;)

Verwijderd

Topicstarter
blizt schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 16:29:
Een percentage kun je over het algemeen toch gewoon berekenen door 'n simpele deling?
Jep maar moet het via een formule doen. Weet alleen niet welke functie ik moet aanroepen :|

Rinke

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Vertel mij eens welke relevante hit je niet verder heeft kunnen helpen toen je ging [google=calculate percentage in openoffice] ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

=SOM(A1/A2) ?

weliswaar bij exel, maar deze twee kunnen niet veel verschillen

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2006 16:31 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Met alle respect, maar dit is op deze manier toch echt een vraag die je met behulp van hooguit de helpfunctie zelf moet kunnen oplossen. Zeker als je aangeeft blij te zijn met OOo, dan ken je het vast al een beetje.

Als je er niet uit komt: stel gerust een vraag waarbij je even uiteenzet wat je tot nu toe hebt gebouwd. Maar op deze manier is het echt te veel handje vasthouden terwijl GoT daar niet voor is bedoeld. Dus ga ik het topic sluiten. Zie ook de "sticky" topics bovenaan het subforum.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.