[CoD 2] Problemen met health systeem

Pagina: 1
Acties:
  • 216 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• masser120
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-11 20:18
Beste mensen,

Ik heb al een tijdje een probleem met het health systeem van Call of Duty 2.

Over het health systeem: ik word er helemaal gek van! Op EASY ben ik na 5 kogels al dood, omdat ik voordat de game werd opgeslagen ook al 5 keer geraakt ben! Ik snap er geen f*ck van. Volgens het spel zou je na elke keer dat het spel wordt opgeslagen weer gehealed moeten zijn. Bij mij is dat niet zo. Ik krijg slechts één 'poging'. Ik word er helemaal ziek van! Ik heb het spel ook al opnieuw geïnstalleerd en ben opnieuw begonnen, maar het werkt niet. Het ging goed tot aan de Amerikaanse campagne, daarna is spelen op easy letterlijk ONMOGELIJK geworden. Wat heeft dit spel in godsnaam? Ik heb nog wel een legale versie!

Dat dekking zoeken krijg ik soms. Meestal krijg ik alleen hardkloppingen te horen, bloed aan de rand van het scherm en een hoop gehijg. Zoek ik dekking, dan gaat het niet weg! :?
Kan het ook een virus op mijn computer zijn? Ik kreeg er het laatst een melding van. Het vage is namelijk dat ik het probleem in het begin niet had. Toen speelde ik ook op regular en toen vond ik het nog makkelijk. Het kwam ineens

Wat is er echt aan de hand :?

• eXe
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

eXe

Laat me raden, dual-core processor??
Probeer hem op 1 core te laten draaien, helpt misschien, bij mij deed het dat niet en heb het spel uitgespeeld zoals jij nu bezig bent. Gaf wel een voldaan gevoel >:)

Dus:
Taakbeheer --> Processen --> COD2.exe (ofzo?) --> Affiniteit instellen.. --> vink er 1 uit

Hoop dat het werkt, anders zou je zo'n patch van microsoft moeten proberen, microsoft site, schijnt het 'deels' (lees: bijna niet) te hebben gepatched. Niet geprobeerd zelf, maar dat is wat ik er over gehoord heb.

• DEVoTi0N
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-11 11:22
eXe schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 16:55:
Laat me raden, dual-core processor??
Probeer hem op 1 core te laten draaien, helpt misschien, bij mij deed het dat niet en heb het spel uitgespeeld zoals jij nu bezig bent. Gaf wel een voldaan gevoel >:)

Dus:
Taakbeheer --> Processen --> COD2.exe (ofzo?) --> Affiniteit instellen.. --> vink er 1 uit

Hoop dat het werkt, anders zou je zo'n patch van microsoft moeten proberen, microsoft site, schijnt het 'deels' (lees: bijna niet) te hebben gepatched. Niet geprobeerd zelf, maar dat is wat ik er over gehoord heb.
Er is ook een bestaande dualcore-patch voor cod2. Moet je maar ff googlen.

(Hoewel de patch intel zegt, werkt hij ook uitstekend voor amd.)

[ Voor 12% gewijzigd door DEVoTi0N op 10-03-2006 17:10 ]

• masser120
DEVoTi0N schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 17:05:
[...]

Er is ook een bestaande dualcore-patch voor cod2. Moet je maar ff googlen.

(Hoewel de patch intel zegt, werkt hij ook uitstekend voor amd.)
Die patch heb ik net geïnstalleerd en het maakt helaas niks uit. Ik zal trouwens wel even dat affiniteit geval proberen.
Overigens heb ik geen virussen op mijn computer, dus daar kan het ook niet aan liggen.

Ik heb inmiddels een antwoord gekregen van Activision:
Hi,

Thanks for contacting customer support.

Try setting your desktop to a resolution of 800x600, 32 bit True Color, when playing the game:
1) Right-click on your desktop and select Properties.
2) Click the Settings tab.
3) Set your screen area to 800x600.
4) Set the colors to 32 Bit (True Color). Under Windows NT this will be listed as 65554 colors.
5) Click Apply and OK.
Try the game again.

Try turning the hardware acceleration for your sound card to Basic:
1) Click the Start button > Settings > Control Panel.
2) Double-click the Sounds and Audio Devices icon.
3) Click the Volume tab.
4) Under Speaker settings, click the Advanced button.
5) Click the Performance tab. 6) Reduce the Hardware acceleration to Basic, the 2nd notch from the left.
7) Click Apply and then OK 2 times. Run the game now. Don't forget to turn the acceleration back up to restore the high-end features for your sound card when using other applications.
Try the game again.

If your still having issues we will need to further diagnose your computer. To do this we ask that you do the following:
1) Click on the Start button > Run.
2) In the box type: dxdiag
3) Click the OK button.
4) DirectX Diagnostic Tool will open, click the Save All Information button at the bottom.
5) Save the dxdiag.txt file to your desktop. NOTE: Skip to step 10 if you are already logged in to your Activision account

6) Login to your account at http://activision.custhelp.com.
7) Click My Stuff and then click Questions.
8) Find your current incident and click on it under the Subject column.
9) Click Update Question.

10) Under "Attach Additional Documents to Question" you will see a Browse button. Click that and browse your computer for the Dxdiag on your desktop. When you locate the file, double click on it.
11) Once the file appears as attached, you can now enter any additional information about your Incident in the "Results and/or Additional Information" field.
12) Click "Submit Update to Question" to send the Dxdiag

Thanks and contact us again.
Ook dat ga ik even proberen

Edit:

Ik start het spel op:
"Do you want to restore to default settings?"
Druk ik op "Yes"

Krijg ik een error:
configure.csv: EXE_ERR_COULDNT_CONFIGURE -1 GHz 1024 MB

Staat er bij de log:
File Handles:
----------------------
81577 files in iwd files
execing default.cfg
couldn't exec language.cfg
execing players/Maarten/config.cfg
========= autoconfigure
Error during initialization:
configure.csv: EXE_ERR_COULDNT_CONFIGURE -1 GHz 1024 MB

Op oude settings draait hij wel :(

[ Voor 12% gewijzigd door masser120 op 10-03-2006 17:58 . Reden: update ]

• masser120
Me happy :) Gefixt

Ik wist dat er een tijdje geleden een virus zat in het system volume information. Ik wist nooit zeker of die ook echt weg was. Als ik mijn pc op virussen ga scannen zet ik altijd systeemherstel uit (in die map kan McAfee niet scannen). Kennelijk zat het virus er nog in en is het nu echt weg, want ik kan als ik wil weer kamikaze door de levels gaan lopen en nog niet dood gaan!

• eXe
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

eXe

vaag dat zo'n virus het probleem veroorzaakte |:(
Ik hoop voor je dat het ook zo blijft. Bij mij verschilde het per campaign en map.
Pagina: 1