Verwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 16:52:
het spel wat ik bedoel is Wolfenstein Enemy Territory online grafisch is dit een heel simpel spel dus ik snap niet waarom hij zn lage framerate haal want CoD2 speelt hij wel helemaal goed op full settings

ik zal 3dmark05 nog wel een keer herhalen en ik post mn scores wel
Je hebt de Renderer toch wel op OpenGL staan of direct3D bij Wolfenstein hoop ik he?
En een te lichte voeding kan inderdaad voor slechtere prestaties zorgen en zelfs instabiliteit.
Ps.
Wil je ' goedkoop' uit zijn, zou ik gaan voor een Huntkey voeding, die voedingen zijn zeer goedkoop en presteren zeker goed voor die prijs. (Wil je iets meer uit geven en een super goede voeding zou ik een OCZ modstream pakken).
Voor processor heb je niet veel keus meer aangezien je moederbord socket478 is en dat is echt aan het verdwijnen. Wil je het goed doen zou ik op zoek gaan naar een Pentium 4 met een northwood core (dus met 512 KB cache) en deze overclocken.
Je kunt natuurlijk ook voor een Prescott core Pentium gaan, maar die dingen worden loeiheet en presteren vaak nauwelijks beter in games.
Een Intel Pentium 4 630 (Prescott dus) is momenteel wel goed leverbaar en de prijs is ook vrij gunstig bij sommige webshops.
Hier is die processor zelfs maar 139 euro zonder koeler, maar die heb je al voor 9 euro als het moet:
http://www.elektronica-online.nl/content_details.php?id=414
En dat is echt een koopje voor zo'n processor. Je zou in dit geval voor een kleine 200 euro dus al klaar zijn.
[
Voor 48% gewijzigd door
Da_maniaC op 10-03-2006 17:04
]