Ideetje misschien? Productsurvey

Pagina: 1
Acties:

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-02 23:08
Is dit misschien een ideetje voor tweakers.net, naast shopsurvey ook productsurvey?? Een rubriek waar per product de voor en nadelen gegeven kunnen worden, en evt samenwerking met andere producten, eventueel met maandelijks een top tien?? Oke, daar zijn ook reviews voor, maar die behandelen ook niet alles. Volgens mij moet dit dan wel strak gemod worden om die newbie's tegen te gaan die niks anders te melden hebben dan dat AMD ruled en Intel sucked.
Ik weet niet of dit eenvoudig te maken is, maar het zou wel handig zijn. (èn een hoop overbodige posts in Hardware Algemeen schelen).

Ideetje wellicht?

Verwijderd

dit idee is al eens vaker gekomen en ik heb af en toe wel eens wat gezien van Femme, dus hij is er mee bezig :) Gaat wel veel tijd inzitten, want natuurlijk moet alles weer dynamische overal aan gekoppeld worden ;)

• Dr_Frickin_Evil
Ah, mooi. Het lijkt me wel handig!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik was er mee bezig, alleen zit ik nu met een RSI schouder wat erg frustrerend is.

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12-02 13:47
Op dinsdag 23 januari 2001 22:38 schreef Femme het volgende:
Ik was er mee bezig, alleen zit ik nu met een RSI schouder wat erg frustrerend is.
RSI?? ohoh.. als t.net maar niet ophoud. Ik heb al zoveel van die horror stories gehoord over RSI... Als t.net ophoud, krijg ik volgens mij spontaan RSI...

Verwijderd

Op woensdag 24 januari 2001 15:42 schreef msturm10 het volgende:

[..]
RSI?? ohoh.. als t.net maar niet ophoud. Ik heb al zoveel van die horror stories gehoord over RSI... Als t.net ophoud, krijg ik volgens mij spontaan RSI...
Ja, dan moet jezelf alle sites op internet afstruinen voor je hardware nieuws ;)

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik denk dat we nog niet zover zijn dat de hele crew moet revalideren :).

Al was dat na dat kart feestje van 1,5 week geleden wel even het geval :).

• Dr_Frickin_Evil
Nou, in ieder geval beterschap gewenst!

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12-02 13:47
Op woensdag 24 januari 2001 16:56 schreef Femme het volgende:
Ik denk dat we nog niet zover zijn dat de hele crew moet revalideren :).

Al was dat na dat kart feestje van 1,5 week geleden wel even het geval :).
Tja, dat heb je ook als je zo onverwachts op ruwe wijze vanachter je computer wordt gesleurt om te gaan karten ... :7
Pagina: 1