Toon posts:

Videokaart dilemma 2 :P

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey Tweakers,
ben ik weer :P

Uh nog ff een vraagje ik wou eerst gaan voor XFX 6800 GS XXX 256 mb, maar die hebben ze bij het bedrijf waar ik mijn computer zou bestellen, sallandautomatisering.nl, uit de schappen gehaald. Maar nu vraag ik me af of de 7600gt wel sneller is dan de 6800gs doordat hij maar een 128-bit gebruikt in tegenstelling tot de 256-bit van 6800gs???

Of kan ik beter voor de 7900gt :P:P

danku _/-\o_

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-07 08:43
De 7600 en 7900 serie is gisteren gereleased, persoonlijke ervaringen zullen wij tweakers dus ook nog niet hebben en je zult dus op reviews van de grotere sites af moeten gaan.

Over de geheugenbus: 256 bits is als je het mij vraagt geen overbodige luxe voor een high-end kaart, zeker als je op een hoge resolutie wilt spelen. Op lagere resolutie's met meer effecten is het verschil kleiner dus dan kun je zelf wel afwegen of 128 bits voor jouw een beperking is.

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-07 19:53
http://tweakers.net/nieuws/41531
Trek zelf je conclusies. Op prijzen moet je nog ff wachten.

Maar waarom een nieuw topic? Je oude doet het toch?

[ Voor 21% gewijzigd door Murcielago op 10-03-2006 12:40 ]

PSN: djmurcielago

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:57

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Je kunt beter zelf reviews opzoeken en eigen conclusies trekken. In tegenstelling tot wat je schijnt te denken is GoT **GEEN** helpdesk waar je zonder eigen inzet ieder willekeurige vraag kunt dumpen.

Als je er met eigen opzoekwerk niet uitkomt mag je rustig een vraag stellen, maar onder voorwaarde dat je eigen inzet zichtbaar is...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.