Toon posts:

Bios update probleempje

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm ik heb hier momenteel een asus a7m266-D ( socket A ) dul moederbord met 2x 2000+ MP athlon processor erin .
Ik windows XP geinstalleerd ,maar vond de bios nogal instabiel , ik zag support voor
Asus update utility staan. Ik dus tooltje gedownload en lekker gaan update van 1007 naar 1010 maar hij gaf een failed aan ik dacht ok prima. ik op diskette gezet.
En toen ik dus de pc opnieuw op wou starten ging de monitor niet meer aan , dus ik neem aan dat de bios corrupted is.

aangezien bios reset of jumper settings geen hol uitmaken. vraag ik jullie hulp.

Is hier nog wat mee te doen of kan ik dit weg flikkeren ?

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:18

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Wat dacht je van hotflashen?

[rml][ BIOS hotswap] op andere chipset flashen[/rml]

Waaruit heb je geconcludeerd dat het BIOS (1007) instabiel zou zijn? Dat vind ik een beetje vreemd. :)

Toen waren beige computers heel gewoon.

Verwijderd

Topicstarter
aangiezne hij een bios reset geeft om een bepaalde tijd.

De USB word uitegschakelt en CPU Snelheid word terug gebracht van 1666 mhz naar 1250 mhz....

word er moe van :)

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:18

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Batterij nog vol? Een lege batterij kan ook voor rare dingen zorgen.

Toen waren beige computers heel gewoon.

Verwijderd

Topicstarter
mja hij geeft schokje op mijn tong :P

En btw , als je voeding erin hebt zitten, maakt batterij ook niet word toch alleen gebruikt voor settings te bewaren als hij uitgeschakelt word ?
anders heb ik hier nog wel ander batterijtje. maar daar heb ik nu niets meer aan :)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:21

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Voor dit soort probleempjes hebben we een FAQ geschreven, de verschillende mogelijkheden staan er letterljk in:

PMG FAQ

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.