Toon posts:

[XP] Problemen met opstarten Win XP SP2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem en ik hoop eigenlijk dat iemand mij hiermee kan helpen.

Ik heb ineens uit het niets sinds vandaag dat ik XP niet meer normaal kan opstarten. Ik kan wel in veilige modus opstarten maar weer niet in Veilige modus met Netwerk mogelijkheden. Ik heb in vielige modus al mijn netwerkadapter verwijderd maar dit helpt ook niet.

Ik start op XP bootscreen komt tevoorschijn en vervolgens krijg ik een blauw errorscreen ik kan alleen niet zien wat er staat omdat mijn laptop dan gelijk reboot. Ik kan in mijn bios de netwerkadapters niet uitschakelen die optie bestaat niet.

Dit is geklomen nadat ik gisteren XP niet goed heb afgesloten..

Iemand?

• Rataplan_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-12-2025
dan zet je in de veilige modus uit dattie gelijk gaat rebooten bij je systemsettings in je configuratiescherm.

Verder meer info graag, hier kan niemand wat mee... wat heb je gedaan, wat voor machine, geheugen getest? hardware toegevoegd? software geinstalleerd?

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-03 23:45
Als je dan in je veilige modus de reboot bij een bluescreen uitzet kan je de melding en errorcode aflezen :) Als je met die gegevens even in de BSOD Guide kijkt kan je waarschijnlijk achterhalen waar het probleem zit ;)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

• Rataplan_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-12-2025
fijn dat je even meld of het wellicht iets geholpen heeft zodat anderen ook weer iets kunnen leren...