Toon posts:

fatale uitzondering Blauw scherm

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Werk met win 98 op een nieuwe machine Sempron AMD celeron

Ik krijg zeer regelmatig als ik explorer openen of iets aanklik op het net een blauw scherm met :
fatale uitzondering op OE fout: 0028:c00322E3.

Weet iemand wat ik daar aan kan doen

Gr
Dienjo

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ten eerste bestaat een Sempron AMD Celeron niet. Je hebt in de budgetreeks een AMD Sempron of een Intel Celeron maar geen combinatie.

Ten tweede zijn we helaas niets als je niet meer informatie geeft over je systeem. Sommige moderne chipsets ondersteunen 9x/ME niet meer en kunnen dus vreemde fouten geven als je dat OS wil gebruiken.

• chaos.be
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-11-2024
Heb je zelf al gezocht ? Of wil je dat wij dat voor jouw doen ? }:O

Meer info graag

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:35

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Zelf zoeken is een goede start om je probleem op te lossen. Verder duidt OE waarschijnlijk op Outlook Express, dus ik zou het in erste instantie in die richting zoeken. En doe eens wat meer specificties van je PC, dan kunnen we misschien wat meer. Ik weet niet hoeveel geheugen je in je machine hebt zitten - maar win98 heeft en beetje problemen met heel veel geheugen :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:26
Fatale uitzondering OE duidt vaak op defect geheugen, 't heeft in ieder geval geen directe relatie met Outlook Express :) Maar zoals hierboven al gezegd, check eerst de FAQ om alle voor de hand liggende dingen uit te sluiten, en post eens de exacte specs van je systeem.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Zoals je al vaker is gezegd - eigen inzet is toch wel echt belangrijk op GoT :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.