Toon posts:

3d kaart wordt niet gevonden

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb pas het spel euro 2000 gedownload dus ik start het spel op is het super lelijk. Dus ik ga kijken bij 3d setup. En daar stond software rerender aan. En normaal stond er 1 bij van asus en ook nog 1 van 3dfx voodoo 2 maar die koos ik nooit want dan kreeg ik zwart beeld. Hoe zorg ik ervoor dat ik dat asus kaartje weer aan kan klikken. Het gaat om me videokaart het is een ASUS AGP- V2470?
Weet iemand het

• Rashann
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 07:20

Rashann

Zoek de hond...

Drivers van je kaart opnieuw installeren?
DirectX opnieuw installeren?

Enne, heb je het spel of de demo ervan gedownload, als het het spel is, dan gaan we je aangeven bij de BSA he!! ;)

If nothing is written below, I was the last to reply...

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de drivers niet dat is het hem juist. Ik heb het ook al met glsetup geprobeert maar daar luktte het ook niet mee.

• Rashann
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 07:20

Rashann

Zoek de hond...

Die drivers kun je toch gewoon downloaden bij Asus???

If nothing is written below, I was the last to reply...

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Heb je een registry patch er tussen staan EN gebruikt ?

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet echt waar j ehet over hebt kan je het misschien gedetailleerder uitleggen.

• Agent-X
  • Niet online
ehh..je ziet wat groene blokjes als icoontje meende ik. Dat bestand zorgt ewrvoor dat de instalatie dir in je registry komt te staan. Dan kan in sommige gevallen nuttig zijn. Zoek in je dir gewoon ff op `reg`

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al stuurprogramma's gedownload van asus site, heb ook intel drivers gedownload maar hij komt er maar niet bij te staan.

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-08 12:58
Maiar bedoelt of je de registry-patch van het spelletje al hebt gedaan...(dus niet van de drivers)

• sebas65
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-11-2021
Had ik ook met mijn oude videokaart.
Je moet ff het bestandje 3dsetup.ini openen en dan jou dit regeltje er aan toevoegen:

CARD_...... /R:640x480 /R:800x600 /R:1024x768 /R:1280x1024 /I

Op de ...... moet de naam van je videokaart staan. Daarna kan je die kaart ook selecteren.

Verwijderd

Voodoo 2 werkt niet, mag ik hem kopen ??

Verwijderd

Topicstarter
Sebas65 ik heb hem er dus bij gezet in dat bestand met de volgende de naam:
Asus Agp-V2740 V1.50 Enhanced Driver
maar dan komt die er niet bij te staan. Er stond ook iets van Intel 740 er in dus ik haal die eruit komt die opeens wel bij 3d setup te staan dus ik kies die als me 3d kaart. Ga spelen zijn al me mannen doorzichtig.
Ik weet niet of iemand anders weet hoe ik dit kan oplossen maar alle mogelijke oplossingen zijn welkom?

Verwijderd

Kruitje, er zijn reeds nieuwere drivers (version 3.00.05) voor je videokaart beschikbaar.
Ze zijn te downloaden op onderstaande link (bijna helemaal onderaan).

http://www.asus.com/Products/Addon/Vga/asuse/basic_drv.htm

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de nieuwe drivers gedownload en succesvol geinstalleerd maar hij staat er nog steeds niet bij bij 3d setup moet je misschien eerst het spel weer helemaal opnieuw installeren en dat het er dan weer bij komt te staan?Ik heb ook nog gekeken bij directX en die kan de kaart ook niet vinden?
Weet iemand nog iets anders waar het aan kan liggen zeg het dan alles is welkom?

Verwijderd

misschien ondersteunt het spel die vgakaart wel niet

zwets zwets

Verwijderd

Topicstarter
Dat lijkt me wel heel raar.

Verwijderd

Ik test zo wel even of de geripte versie hier goed werkt. Versie op twilight is meestal zelfde als op internet (BSA??? wat is dat?? ;) )
SuB zwets een beetje, hij heeft het sinds dat hij die Athlon heeft beetje gehad met videokaarten denk ik...
Alsof een Voodoo5 dat oplost SuB!

Hé Kruithof, zie je die topic van me "why does my GeForce feels so bad"?
Als je nou eens zo een screenshot maakt en opslaat, stuur hem dan maar via ICQ naar me toe... ik post hem hier wel even

• Renkie
  • Laatst online: 23:32
Download de nieuwste VooDoo2 #DFX drivers voor directX 7.0 (staan d8 ik ook op de fifa CD) en het werkt

Verwijderd

dit is Kruitjes Video-kaart info, ik kan er geen fouten in ontdekken, jullie?

[img]"http://people.zeelandnet.nl/kasemier/asus.jpg"[/img]
http://people.zeelandnet.nl/kasemier/asus.jpg

Verwijderd

heel leuk die achtergrond erbij maar doe voortaan ff ALT+printscreen

Verwijderd

>>hij heeft het sinds dat hij die Athlon heeft beetje gehad met videokaarten denk ik...
Alsof een Voodoo5 dat oplost SuB!

en ja die voodoo/matrox kaart gaat mij helpen let maar op en dan blaas ik elke gts eruit!

Verwijderd

Topicstarter
Zien jullie iets raars aan me videokaart. 2 posts terug van bloody -titan dat is de mijne is er misschien iets aan fout wat ik moet veranderen? Kom op help me ik wordt er ondertussen gek van.

Verwijderd

Het probleem Mike, ik zag niks raars en zei waarschijnlijk ook niet, maar ik ga NU dat spel zelf testen!

Verwijderd

Topicstarter
Kom op jongens help me nou nog effe zien jullie nou echt niks vreemds aan die kaart?

Verwijderd

Als hij het met andere spellen wel doet licht het gewoon aan het spel hoor!

Best balen eigenlijk, heb je al in de readme.txt van dat spel gekeken?

Verwijderd

Topicstarter
Nou jongens ik heb het probleem opgelost door alle3d setup bestandjes van een ander spel te kopieren naar euro 2000 en de oude bestanden van euro 2000 gedeleted en nou staat me kaart erbiuij. Allemaal bedankt

Verwijderd

Aanvulling: een spel wat ook van EA sports is, met een willekeurig ander spel gaat het niet werken :(

Verwijderd

Topicstarter
Dat kan best kloppen want als ik nou bv. euro 2000 opstart gaat me beeldscherm uit en gaat die heel vaag doen en datzelfde gebeurt met nhl 2000.
Ik krijg ook deze melding als ik me pc opstart misschien heeft het er iets mee te maken, het is een blauw scherm van windows en het schrijft dit:
Tijdens ininiatilisatie van apparaat gfx vfw. Er is een ongeldige vxd-dynamic link call opgetreden naar apparaatnummer 3c68, service 74. Uw windows confugiratie is ongeldig. Start setup onnieuw uit
Ja of Nee
En dan klik altijd nee en dan start die wel gewoon op alleen met die spellen doet die dan zo.
Ik moet wel zeggen ik had dit eeerder als dat probleem met dat het beeld uit gaat.

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11-2025
Het zou best een probleem met ondersteuning kunnen zijn. De intel740 chipset is een van de eerste 3d chipsets en die kunnen lang niet alle 'truukjes' die bijv de voodoo2 en tnt kaarten kennen. (dit zou bijv. de doorzichtige mannetjes kunnen verklaren).

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

Verwijderd

Topicstarter
HELP!!!!!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-08 09:01
Je kan ook drivers halen bij Intel: http://developer.intel.com/design/graphics/drivers /
Ze werken prima (heb ooit ook zo'n intel kaartje gehad) maar je hebt geen tv out (als die erop zit).
Pagina: 1