Beeldscherm bekijken op TV op afstand? *

Pagina: 1
Acties:

• arjanbweg
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22-05-2025
Ik weet niet goed in welk topic dit thuishoort....

Ik heb een probleem, de bedoeling is dat er buiten een computer komt voor ons hek, dat registreert wie er binnen komt enzo.
nu wil ik dat beeld ook binnen bekijken en het liefst op de tv. maar hoe kan ik dat voor elkaar krijgen??

heb zelf al gedacht aan draadloos maar dat is erg storinggevoelig.
er komt zowieso een netwerkkabel heen.
maar ik wil het eigenlijk dus direct van video uit naar svideo in in de tv maar die kabel, is die ergen te krijgen van 40 meter ongeveer minimaal??

ik hoop echt dat iemand mij snel kan helpen want eigenlijk moet het vandaag of morgen gaan werken

Verwijderd

Eigenlijk had je dan misschien wat eerder moeten beginnen met onderzoeken van de mogelijkheden, dit is wel heel erg kort dag natuurlijk. ;)

De oplossing die je zelf aandraagt vind ik wat omslachtig, heb je naar dingen zoals deze al eens gekeken bijvoorbeeld? Enige wat je dan nodig hebt is een netwerkkabel, waar 'ie ook nog eens z'n stroom vandaan kan trekken.

• arjanbweg
ja maar ik zoek geen camera, ik wil mijn beelscherm van de computer die daar staat in huis kunnen zien. dus zegmaar tweede beeldscherm die hetzelfde laat zien.

Verwijderd

Een S-videokabel voor op je TV ga je zo lang niet vinden denk ik. Probeer het eens met VNC dan bijvoorbeeld.

• arjanbweg
maar ook voor dir programma geld dat het op een computer komt en niet op de tv of een ander lcd schermpje

• Freddy_Fish
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-04 21:12

Freddy_Fish

de Verdwenen Zeewierzaadjes

Als je geld teveel hebt, kan je er een videokaart met 2 uitgangen inzetten, en een lange dvi kabel kopen.

http://www.varitech.nl/in...&cinemateq/dvi_kabels.htm

Lees net dat het op een tv moet, maarja als je geld zoveel geld wilt uitgeven. kan een tft er ook nog wel vanaf :P.

[ Voor 25% gewijzigd door Freddy_Fish op 10-03-2006 09:59 ]

Verwijderd

Warempel, ze zijn er dus wel zo lang.

Kijk hier en hier maar eens. Mijn zoekterm was "long s-video cable".

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2006 10:08 ]

• arjanbweg
http://www.mcsnet.nl/nl/dept_4.html

kwam zelf idd net op deze site

40 meter is te koop

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

$625 voor bijna 40 meter. Ik zou toch voor draadloos of een TFT-scherm gaan. Of gewoon een webcam kopen ipv. perse die camera gebruiken :+
Ik ga er even van uit dat een hardwareoplossing geen optie is en je toch aan de software komt (en dus verplaats ik niet naar de collega's van de Harde Waren).

En dan kom je weer op bijv. VNC of liever streaming video. Zie de reeds bestaande topics daarover.

Ik haal het ' Haast geboden!!' trouwens uit de topictitel. Als je haast hebt, geef een paar honderd euro aan een professional en laat die het regelen. Op GoT is dat soort dingen overdrveen schreeuwerig zolang het geen letterlijk leven of dood is ;)

[ Voor 6% gewijzigd door F_J_K op 10-03-2006 10:34 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• arjanbweg
Probleem opgelost, het bleek dat ik gewoon zelf een kabelkan solderen en dus ook gewoon zo lang als ik wil een kabel kan halen, heb dus nu een svideo kabel van 60 meter en was 50 euro kwijt ofzo
Pagina: 1