Ik zou graag deze dvd speler willen bedienen met de ab van mijn receiver. Kan iemand mij misschien helpen aan de code van de ab van de Medion ??
Bij voorbaar dank.
Bij voorbaar dank.
teveel zooi, te weinig tijd
gezien de slechte bereikbaarheid heb ik dat nog even niet gedaan, maar hoop dat iemand deze code weet, vandaar.Yoozer schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 08:49:
Medion support center zelf al gebeld/gemaild?
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat zul je dus net zien, hij staat er niet bij, sorryGonadan schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 09:58:
Wat is het model ab?
Da's belangrijker dan het model speler.
Bijvoorbeeld
Dat verwachtte ik al, maar heeft je ab geen typenummer? In het batterijenvakje ofzo?Verwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 10:06:
[...]
Dat zul je dus net zien, hij staat er niet bij, sorry
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ook in het batterijvakje is geen nummer te vinden.Gonadan schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 10:23:
[...]
Dat verwachtte ik al, maar heeft je ab geen typenummer? In het batterijenvakje ofzo?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ok, ga ik zeker doen. Voor alsnog bedankt.Gonadan schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 12:17:
Op google is inderdaad helemaal niets te vinden.
Ik ben bang dat het sneller gaat als je even belt of een mailtje stuurt.
[ Voor 11% gewijzigd door Gonadan op 10-03-2006 12:30 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
De ab hoort bij de Yamaha RX-V657 receiverGonadan schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 12:28:
Sky Digibox heeft: Medion: 065 maar ik denk niet dat je daar wat aan hebt.
Het lijkt me de codes die zij gebruiken om Medion te bedienen.
wat voor ab heeft je receiver?
Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon
Codes verschillen vaak per fabrikant van de universele AB. Zelfs als je Medion erom zou vragen zouden ze geen antwoord kunnen geven, omdat zij die codes die Yamaha gebruikt niet hebben. Beste is gewoon contact opnemen met de fabrikant van de receiver zelf, of kijken of er een auto-search functie opzit, of misschien zelfs een learning functie.ricost schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 17:14:
zoek op de medion website naar een handleiding van een universele ab (van medion) daar in staan in de handleiding allemaal codes (ook voor medion apparatuur). misschien heb je daar wat aan
Heb bericht van Medion gehad en idd zelfs zij weten gen code. Toch blijft het allemaal vreemd. Als ik in het boek van de receiver (Yamaha) kijk staan er tal van codes van merken, behalve......idd de Medion.Smoke schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 19:11:
[...]
Codes verschillen vaak per fabrikant van de universele AB. Zelfs als je Medion erom zou vragen zouden ze geen antwoord kunnen geven, omdat zij die codes die Yamaha gebruikt niet hebben. Beste is gewoon contact opnemen met de fabrikant van de receiver zelf, of kijken of er een auto-search functie opzit, of misschien zelfs een learning functie.
Medion is ook niet echt een merk natuurlijk. Je bent nu al 8 dagen aan het posten over dit probleem, in die tijd had je ook gewoon even alle codes die er in de handleiding van je Yamaha staan kunnen proberen. Met name de yoko achtige merken. Succes.Verwijderd schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 08:38:
[...]
Heb bericht van Medion gehad en idd zelfs zij weten gen code. Toch blijft het allemaal vreemd. Als ik in het boek van de receiver (Yamaha) kijk staan er tal van codes van merken, behalve......idd de Medion.
Een learningfunctie zit er helaas niet op, dus zal proberen Yamaha te mailen.
Nederlands is makkelijker als je denkt
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq