Dit kan zeker wel, want hier reageren jullie niet op :GoT Index » Internetproviders en Hosting » At The_Jester : Ze is al overleden.
At The_Jester : Ze is al overleden.Pagina's: 1
[Nieuw Topic]
--------------------------------------------------------------------------------
Geplaatst op donderdag 09 maart 2006 22:52
Acties:
--------------------------------------------------------------------------------
Door: NxCPU
Bekijk myReact van NxCPUBerichten: 12
Reg. datum: 01 juli 2004
Met verwijzing naar dit topic :
http://gathering.tweakers...message/25223193#25223193
Mijn ex is vandaag rond 18:00 uur overleden.
Dus blijf maar lekker op het ADSL gedeelte van haar telefoonaansluiting zitten.
Die wordt binnenkort opgezegd, dan heb je nergens meer om op te zitten.
Iedereen bij TweakDSL, Cambrium, en BBNed bedankt voor de weigering.
Maar vooral wil ik The_Jester (van dit forum; werknemer voor Cambrium) bedanken.
Je begrijpt zelf wel waarom.
Geplaatst op donderdag 09 maart 2006 22:55
Acties:
Door: Eggy
Moderator PSGG
Goo goo g'joobBekijk myReact van EggyBezoek homepage van EggyBerichten: 909
Reg. datum: 13 september 2003
Allereerst mijn condoleances maar dit is toch niet de bedoeling van GoT zoals je zelf hopelijk ook zult begrijpen.
[ Smarter Phones .com - Want an even smarter Smartphone? ]
Dit topic is gesloten.
GoT Index » Internetproviders en Hosting » At The_Jester : Ze is al overleden.
Zouden jullie je hosting provider betalen, als je website er dagen, zo niet weken lang uit lag.Door: The_Jester
The fool escaped from paradiseBekijk myReact van The_JesterBezoek homepage van The_JesterBerichten: 768
Reg. datum: 24 oktober 2000
Ach, als de klant gewoon de rekeningen had voldaan, was de lijn nooit dichtgezet.
Het probleem is dat hij in de orderflow bij BBned bleef hangen. Dat is voor de klant erg vervelend, maar ze heeft een en ander toch echt aan zichzelf te danken. Voordat je lijn wordt dichtgezet heb je echt minimaal 3 maanden betalingsachterstand.
As you grow up and leave the playground where you kissed your prince and found your frog...
. Voordat je lijn wordt dichtgezet heb je echt minimaal 3 maanden betalingsachterstand.
Verloochen vooral jullie afkomst niet. Je bent tenslotte op de wereld om elkaar te helpen.
Zolang The_Jester hier nog lid is bedank ik.
Dus ban mij alsjeblieft en verwijder me uit jullie bestanden.
En wel overal binnen het hele domein tweakers.net.
Have a nice day !