Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
* Erkens aait Xandrios
overigens is Eggy een overloper en zit volgens de index dus niet meer in /7
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
Maar 't is goed dat alles meteen goed wordt aangepakt, als jullie hierna maar rustig zijn voor een jaar
Nu moet ik zelf weer zoeken waar m'n topic moet...
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Voor exotische systemen en netwerken, zou ik mee gaan in de trend van de devschuur.
System & Netwerk Management.
Ik denk het zo exotischer klinkt, en de n00b er al niet durft te posten met een probleempje wat in Netwerken hoort.
Ey!! Macarena \o/
SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment
Ayofe Theme for Symbian S60
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Pro netwerk is ook weg zie ik? Dat vond ik juist een zeer goed forum om juist niet onder een algemene noemer te plaatsen. Of valt "pro" nu ineens onder "Systeem- en Netwerkbeheer"? De scheiding tussen de meer geavanceerdere onderwerpen en de zoveelste "port foreward" vraag is minder duidelijk geworden dan voorheen.
Waar moet je overigens nu met je telefonie zaken terecht?
[ Voor 15% gewijzigd door Bor op 09-03-2006 22:27 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Succes Eggy en Canaria
gewoon in PSGGBor de Wollef schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 22:26:
Waar moet je overigens nu met je telefonie zaken terecht?
Telefonie is breder dan alleen een GSM of een andere telefoon. Hier heb ik het dan ook over centrales, het aanleggen van telefonie voor bedrijven etc.
dan spreek je over telefonie-netwerken en kan het dus in Netwerken of misschien wel beter, in Systeem- en NetwerkbeheerBor de Wollef schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 22:34:
Telefonie is breder dan alleen een GSM of een andere telefoon. Hier heb ik het dan ook over centrales, het aanleggen van telefonie voor bedrijven etc.
Ik ben benieuwd of Online Trends & Hypes wat wordt, want ik vind het een vrij gewaagde sprong in het diepe
[ Voor 3% gewijzigd door Hahn op 09-03-2006 23:13 ]
The devil is in the details.

[ Voor 6% gewijzigd door ParaNoiMia op 09-03-2006 23:23 ]
Thanks RiemerRiemer schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 22:27:
Van harte bedankt voor jullie modforce in Netwerken oude stijl, en succes in Harde waren Consumentenelektronica
Succes Eggy en Canaria
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Maar is er ook een kaartje voor m'n TOMTOM.
Om de weg te vinden hier op GoT,
Door die wijzigingen zoek ik me rot.
Nee, m'n muis is ook niet rechts boven,
Dat kunnen jullie echt geloven.
Want was is het geval,
Ik gebruik een trackerball.
Nu even alle gekheid op 'n stokje,
Veel krijgt hier nu 'n nieuw hokje.
Dat is zo met een forum dat leeft,
En zoveel mogelijk zaken de aandacht geeft.
Bedankt voor dat knippen en plakken,
We letten niet zo op de spaanders van het hakken.
Als we nog wat kleine aanpassingen willen,
Kunnen we altijd nog gewoon even gillen.
[ Voor 3% gewijzigd door KroontjesPen op 09-03-2006 23:41 ]
May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
trouwens respect voor Kroontjespen...
Poverty stole your golden shoes, but it din’t steal your laughter
Fools memorize, smart people make notes
Het sysadmin irc-cafe
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ben dus helemaal niet apart.
Krijg alles via LA of MED,
En dan begint voor mij de pret.
Al kan ik redelijksnel iets verzinnen,
Een TS kan helaas nooit zo winnen.
Maar reacties zoals de drie hier boven doen,
Beschouw ik dan ook als een lieve zoen.
[ Voor 7% gewijzigd door KroontjesPen op 10-03-2006 09:40 ]
May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
Je stelt die vraag heel terecht. Uiteraart is het zo dat we het aantal subforums zo minimaal mogelijk willen houden, maar met de groei van GoT, de veranderingen in de ICT-branch en de forums die gewoonweg niet weg kunnen vanwege hun populariteit ontkom je er niet aan dat de index ietsje groter wordt. We wilden betere scheiding van zaken en een grotere dekking van de huidige ICT-branch. Dat kun je alleen doen door extra subfora toe te voegen.Gunner schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 09:03:
Komen er niet teveel sub fora zo?
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
De plaats om met je forumgenoten te babbelen over de laatste online trends, hypes en acties.
--> is een apart subforum hiervoor wel gerechtvaardigd?
• Netwerken
Netwerk-gerelateerde vragen horen hier thuis.
• Systeem- en Netwerkbeheer
Exotische netwerken en uitgebreide beheerderskwesties. Wifi, NAT-routing ed hoort hier niet thuis, maar in Netwerken.
--> Kun je het laatste stukje van de onderste beschrijving niet beter bij 'Netwerken' plaatsen? Het is logischer om aan te geven wat er wél in een subforum thuishoort, dan wat er niet in thuishoort.
[ Voor 4% gewijzigd door Millennyum op 10-03-2006 15:22 ]
< dit stukje webruimte is te huur >
Ik vind niet dat er botte moderators zijn, alleen af en toe een botte reactie. Ook die krijg je soms niet voor niets. Daarnaast zijn deze veranderingen al veel langer ingepland dan de overname van VNU (althans dit neemt maanden in beslag aldus Canaria in het andere LA topic)aex351 schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 16:46:
Eindelijk eens een verbetering in de forums op tweakers. Werd wel eens tijd. VNU heeft toch een positieve effect zo te zien. Nu maar hopen dat het botte karakter van de vele mods ook verdwijnt.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
[ Voor 15% gewijzigd door CodeCaster op 14-03-2006 01:40 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
VNU heeft hier verder niets mee te maken, dit speelde al enkele maanden achter de schermen af, lang voor de overname door VNU bekend was.aex351 schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 16:46:
Eindelijk eens een verbetering in de forums op tweakers. Werd wel eens tijd. VNU heeft toch een positieve effect zo te zien. Nu maar hopen dat het botte karakter van de vele mods ook verdwijnt.
Signature
Nu maar hopen dat bepaalde users zich normaal weten te gedragenaex351 schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 16:46:
Nu maar hopen dat het botte karakter van de vele mods ook verdwijnt.