Goede vraag Remy, maar ik denk dat er nog meer gaat komen

Dit was het wel zo'n beetje waar het de veranderingen voor Harde Waren betreft voor deze editie van "Hoe Neem Ik De Wereld Over en Verduidelijk Ik Tegelijk Het Forum, voor Dummies", maar het zal niet de laatste verandering zijn voor GoT
Dus ik zie een dergelijke vervorming waarschijnlijk ook nog wel terug in een andere HG

Welke dat zijn dat zou ik niet weten maar in eerste instantie denk ik aan Softe Goederen.
Verder vind ik deze HG best een verbetering aangezien het Internet & Telefonie HG. Dit schept veel meer duidelijkheid in mijn ogen en het zal denk ik ook wat makkelijker worden qua "waar moet ik mijn topic plaatsen" vragen.
Ik moet eerlijk zijn dat ik niet snap wat Audio, Hifi, Televisie en Video ertussen moet. Audio heeft nog steeds te maken met geluidskaarten en dat geld zowel voor Video (TV kaarten, MPEG kaarten). Of doelen jullie hier op de nieuwe DVD spelers etc? Natuurlijk snap ik dat HiFi en Televisie wel, maar waarom hoort dit alles in Consumentenelectronica?
Daarnaast valt HiFi onder Televisie en Audio aangezien dit hetvolgende betekend:
High fidelity, Hi-Fi of HiFi is een Engels term die overeenkomt met "hoge getrouwheid" in het Nederlands. Er wordt mee bedoeld dat de geluids- of beeldkwaliteit van de apparatuur een grote getrouwheid vertoont met het origineel en (zeer) lage toegevoegde ruis en vervorming heeft.
En dit waren mijn 2 eurocenten
offtopic:
en DeeD2k2 blijf jij nog steeds moderator GT