Nieuwe HG: Consumentenelektronica

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Topicstarter
\o/
Verandering Harde Waren -deel twee

Na lang overleg en nadenken is dan eindelijk de nieuwe hoofdgroep live gegaan: Consumentenelektronica. Hierin kun je de volgende subfora vinden:
Audio, Hifi, Televisie en Video
PDA's, Smartphones, GSM's en GPS-navigatie
Portable Media Devices

Wat vinden jullie van deze nieuwe indeling?

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-09 12:52

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Weer een juiste stap....

Ik ben er heel erg blij mee. Was eigenlijk ook erg nodig

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Zoals in het mooie test topic al is aangegeven, PSGG is een beetje een vreemde afkorting :)
Mobile devices dekt de lading ook, en ook in het engels, zoals steeds meer :D

Ik denk wel dat het een goede stap is, wat meer opsplitsing van de topics.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Goeie stap verdient zeker een eigen HG :)

Alleen met al die nieuwe afkortingen en nieuwe subfora is het wel ontzettend zoeken zeg 8)7
Wordt trouwens wel van mijn favoriete HG denk ik zo O+

[ Voor 18% gewijzigd door RoD op 09-03-2006 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Canaria schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 21:41:
\o/

Na lang overleg en nadenken is dan eindelijk de nieuwe hoofdgroep live gegaan: Consumentenelektronica. Hierin kun je de volgende subfora vinden:
Portable Media Devices

Is het niet raar om eerst een-en-ander opnieuw in te gaan delen om daarna pas te vragen wat we ervan vinden? :?

Overigens lijkt dit mij een prima verdeling. Ik kan me echter wel voorstellen dat sommige smartphones als PMD worden gezien, omdat ze bv. 1GB geheugen erin hebben zitten waar dus enige verwarring door zou kunnen ontstaan. Daarnaast vind ik dat een smartphone ook een GSM is, die had wat mij betreft niet speciaal in de titel gehoeven.

Vallen onder PMD ook dingen als een Gameboy en een PSP?

Keep up the good work! _O_

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Ik vind vooral het PSGG forum aardig :p

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-09 22:44
pven schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 21:50:
Vallen onder PMD ook dingen als een Gameboy en een PSP?
Nee, die mogen binnen Spielerij blijven. Overigens is het niet vreemd dat je het vraagt, er is namelijk wel sprake van geweest...

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
Eggy schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 22:00:
Ik vind vooral het PSGG forum aardig :p
PMD roelt! :+

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

[...]

Is het niet raar om eerst een-en-ander opnieuw in te gaan delen om daarna pas te vragen wat we ervan vinden? :?
Binnen een grote groep crewleden is het bediscussieren/brainstormen al lastig genoeg om tot een (voorlopige) verdeling te komen. Daarnaast wil je geen valse verwachtingen wekken dus is het op deze manier gedaan.

Wil niet zeggen dat je dan gelijk geen feedback meer geven kan, daar is nu dus de gelegenheid voor ;)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sybr_E-N
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-09 20:25
GoT draait door :) Ik snap er niets meer van.

Zo te zien is wel behoefte aan specifiekere forums, ipv een algemeen forum waar vele soorten topic in worden geopend. Maar het gaat wel erg snel en met vele fora te gelijkertijd.

Ik kom er wel achter dat zo'n 80% van alle fora mij geen ruk interreseren. Nu nog je eigen GoT Index kunnen indelen, dan heb ik daar ook geen last meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prima! die combinatie Internet & telefonie sloeg helemaal nergens op. En een PDA waar mee je niet kan bellen, moest in Gadget Talk, en waar mee je wel kan bellen opeens in I&T, terwijl ze voor de rest hetzelfde waren. Ben benieuwd hoe het nu gaat lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Canaria schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 21:41:
\o/

Portable Media Devices

Video???? Da's zooooo 1980...
HiFi valt onder audio.

Misschien: Sound &Vision een idee? (if not -> HiFi) Zelfde als WiFi die afkorting ;)

en voor die opmerking van pven: Portable Media Players

[ Voor 10% gewijzigd door RaZ op 09-03-2006 22:14 ]

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Sybr_E-N schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 22:05:
Ik kom er wel achter dat zo'n 80% van alle fora mij geen ruk interreseren. Nu nog je eigen GoT Index kunnen indelen, dan heb ik daar ook geen last meer van.
Check je voorkeuren (onderaan de pagina) eens ;) . Je kan al forums uitschakelen enzo op de forumindex :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Nu moet ik nog verder naar beneden scrollen :|

Verder wel gefeliciteerd met de uitbreiding van het GoT kindje O+

* aReaRe meer van de softe waren enzo

[ Voor 15% gewijzigd door aReaRe op 09-03-2006 22:11 ]

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
LuNaTiC schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 22:02:
[...]

Binnen een grote groep crewleden is het bediscussieren/brainstormen al lastig genoeg om tot een (voorlopige) verdeling te komen. Daarnaast wil je geen valse verwachtingen wekken dus is het op deze manier gedaan.

Wil niet zeggen dat je dan gelijk geen feedback meer geven kan, daar is nu dus de gelegenheid voor ;)
Ok, duidelijk. :)

Nog wat vraagjes:
waar kan ik bv. een vraag mbt een USB-stick van 1GB plaatsen? Dat zou nu dus in PMD kunnen, maar ook ergens in ... uhmz .. vast wel ergens anders. zie hieronder :)
• stel dat ik een draagbare gadget heb, waar de WinCE-installatie van kapot is. In welk forum kan ik daar een vraag over posten?
• kan ik vragen over mobiele providers kwijt in PSGG? Afgaande op de naam betreft dat dus eigenlijk alleen de hardware en niet de dienst, maar afgaande op de index is er (nog? ;)) niet echt een andere plaats.

(Ik probeer deze nieuwe groepen wat beter op mijn netvlies te krijgen, vandaar mijn vragen.)

[ Voor 3% gewijzigd door pven op 09-03-2006 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

[quote]pven schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 22:10:
• waar kan ik bv. een vraag mbt een USB-stick van 1GB plaatsen? Dat zou nu dus in PMD kunnen, maar ook ergens in ... uhmz .. vast wel ergens anders.

Opslagmedia & I/O Controllers :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sybr_E-N
  • Laatst online: 27-09 20:25
Harm schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 22:07:
[...]

Check je voorkeuren (onderaan de pagina) eens ;) . Je kan al forums uitschakelen enzo op de forumindex :) .
Ik niet, kan alleen mijn active topics filteren. En ik wil niet uitschakelen, maar zelf instellen/configgen. Dus je eigen hoofdgroep(en) maken waarin jezelf bepaald welke fora daarin komt. Maar daar is al eens een Feature request voor geweest. Dus daarvoor hoeven we niet verder offtopic te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mulder
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-09 11:16

mulder

ik spuug op het trottoir

Damn dit is de 2e keer deze week dat ik toch zit te kwispelen goeie zet hoor!

oogjes open, snaveltjes dicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
pven schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 22:10:
• stel dat ik een draagbare gadget heb, waar de WinCE-installatie van kapot is. In welk forum kan ik daar een vraag over posten?
Houd in je achterhoofd dat de Gadget Talk niet meer bestaat. Het heet nu Partable Media Devices. Dus als WinCE op een PMD draait, maar het in het forum PMD. 99% van de andere apparaten waar WinCE op draait valt onder PSGG.
• kan ik vragen over mobiele providers kwijt in PSGG? Afgaande op de naam betreft dat dus eigenlijk alleen de hardware en niet de dienst, maar afgaande op de index is er (nog? ;)) niet echt een andere plaats.
PSGG is dan ook de juiste plaats. :)
(Ik probeer deze nieuwe groepen wat beter op mijn netvlies te krijgen, vandaar mijn vragen.)
Graag zelfs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Topicstarter
[...]

Bij de overwegingen is heel uitdrukkelijk geluisterd naar de wensen van users, zoals die in diverse LA topics naar voren kwamen. Daaruit is gebleken dat er grote behoefte bestond aan de samenvoeging van pda's, smartphones en gsm's en een scheiding van telefonie en internet.

Met de nieuwe indeling hebben we geprobeerd de huidige ontwikkeling van steeds meer functies in mobiele apparaten vorm te geven. Het vorige onderscheid was gebaseerd op de vraag: "Kun je ermee bellen?" Zo ja, dan hoorde het in I&T, en anders in GT. Het nieuwe onderscheid is wellicht wat minder hard op functie gebaseerd, maar meer op toepassing. Gezien toepassing toch is waar het om draait voor veel gebruikers, lijkt me dit een positieve ontwikkeling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-09 12:52

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Canaria schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 22:16:
[...]

Bij de overwegingen is heel uitdrukkelijk geluisterd naar de wensen van users, zoals die in diverse LA topics naar voren kwamen. Daaruit is gebleken dat er grote behoefte bestond aan de samenvoeging van pda's, smartphones en gsm's en een scheiding van telefonie en internet.

Met de nieuwe indeling hebben we geprobeerd de huidige ontwikkeling van steeds meer functies in mobiele apparaten vorm te geven. Het vorige onderscheid was gebaseerd op de vraag: "Kun je ermee bellen?" Zo ja, dan hoorde het in I&T, en anders in GT. Het nieuwe onderscheid is wellicht wat minder hard op functie gebaseerd, maar meer op toepassing. Gezien toepassing toch is waar het om draait voor veel gebruikers, lijkt me dit een positieve ontwikkeling :)
_/-\o_

Fully agree, had het niet beter kunnen verwoorden

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
DeeD2k2 schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 22:15:
[...]
Houd in je achterhoofd dat de Gadget Talk niet meer bestaat. Het heet nu Partable Media Devices. Dus als WinCE op een PMD draait, maar het in het forum PMD. 99% van de andere apparaten waar WinCE op draait valt onder PSGG.

[...]
Partable Media Devices; wasda? :? :P

Dus als het 'hoofd-gadget' een PDA/GSM betreft, dan kan het in PSGG.
[...]
Graag zelfs...
Ik ben nog meer vragen aan het bedenken, maar die komen morgen pas uit mijn vingers rollen. :Y)

@ Canaria : dank voor je uitleg! _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
pven schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 22:21:
Dus als het 'hoofd-gadget' een PDA/GSM betreft, dan kan het in PSGG.
Zoals Canaria al aangeeft is de grens minder hard. Probeer dus zelf te bedenken wat jou de beste plaats lijkt. Zie ook de Policies van beide fora.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Ik krijg op deze manier steeds meer ingeklapte wannabe-hg's bovenin m'n lijst op de frontpage van GoT :/

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 27-09 22:25
moto-moi schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 22:37:
Ik krijg op deze manier steeds meer ingeklapte wannabe-hg's bovenin m'n lijst op de frontpage van GoT :/
* Crash aait moto :*

soon... soon... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-09 23:14
Lijkt wel alsof GoT elke week uitgebreider wordt :P Ik hoop wel dat al die kleinere subforums levensvatbaar blijven, want sommige forumdelen zijn wel erg specifiek.

[ Voor 116% gewijzigd door Hahn op 09-03-2006 23:13 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

hey, jij bent serveradmin, wat let je om "per ongeluk" een aantal HG's te droppen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

pff, volgens mij is elke hoofdgroep de afgelopen paar maanden over de kop gegaan. Nou alweer major veranderingen :o

Nou ja, deze ouwe opa zal zich de komende tijd wel voorzichtig door de nieuwbouw bewegen ;)

Houden jullie nou ff op met verbouwen?! :P

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Woei :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Nog meer scrollen :'( Ach, maar weer ingeklapt, scheelt toch weer een stukje scrollen :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Mooi jongens (en meisje) :) Succes met den nieuwe HG d:)b

Zijn we nu klaar met de verherbouwing, of zijn er nog meer kindjes die uit het ei gaan kruipen? :P

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Laatst online: 27-09 02:03

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Goede vraag Remy, maar ik denk dat er nog meer gaat komen :P
Dit was het wel zo'n beetje waar het de veranderingen voor Harde Waren betreft voor deze editie van "Hoe Neem Ik De Wereld Over en Verduidelijk Ik Tegelijk Het Forum, voor Dummies", maar het zal niet de laatste verandering zijn voor GoT
Dus ik zie een dergelijke vervorming waarschijnlijk ook nog wel terug in een andere HG :) Welke dat zijn dat zou ik niet weten maar in eerste instantie denk ik aan Softe Goederen.

Verder vind ik deze HG best een verbetering aangezien het Internet & Telefonie HG. Dit schept veel meer duidelijkheid in mijn ogen en het zal denk ik ook wat makkelijker worden qua "waar moet ik mijn topic plaatsen" vragen.

Ik moet eerlijk zijn dat ik niet snap wat Audio, Hifi, Televisie en Video ertussen moet. Audio heeft nog steeds te maken met geluidskaarten en dat geld zowel voor Video (TV kaarten, MPEG kaarten). Of doelen jullie hier op de nieuwe DVD spelers etc? Natuurlijk snap ik dat HiFi en Televisie wel, maar waarom hoort dit alles in Consumentenelectronica?

Daarnaast valt HiFi onder Televisie en Audio aangezien dit hetvolgende betekend:
High fidelity, Hi-Fi of HiFi is een Engels term die overeenkomt met "hoge getrouwheid" in het Nederlands. Er wordt mee bedoeld dat de geluids- of beeldkwaliteit van de apparatuur een grote getrouwheid vertoont met het origineel en (zeer) lage toegevoegde ruis en vervorming heeft.
En dit waren mijn 2 eurocenten :)
offtopic:
en DeeD2k2 blijf jij nog steeds moderator GT ;) :P

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy

Remy

Outerspace schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 09:27:
Goede vraag Remy, maar ik denk dat er nog meer gaat komen :P...
Het was een grapje, voorlopig is het echt wel mooi geweest :)
offtopic:
en DeeD2k2 blijf jij nog steeds moderator GT ;) :P
Hij is moderator PMD :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Remy schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 09:37:
[...]
Het was een grapje, voorlopig is het echt wel mooi geweest :)
Ok, ik zal het onthouden :) Ik zat er echt aan te denken dat er nog wat meer zou gaan gebeueren dan alleen dit. Waarom de helft van het forum laten veranderen en de andere helft niet? Maar goed, WOS en NOS is erg duidelijk en dat konden we blijkbaar niet zeggen van andere hardware gerichte onderwerpen.
Hij is moderator PMD :)
Foutje is dus weggepoetst :)

[ Voor 39% gewijzigd door Outerspace op 10-03-2006 09:45 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy

Remy

Geen foutje hoor, het was gewoon nog niet veranderd: enthousiasme is goed, maar je eagerness komt soms wat overdreven over: zo ook in dit geval ;)
Outerspace schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 09:43:
...
Ok, ik zal het onthouden :) Ik zat er echt aan te denken dat er nog wat meer zou gaan gebeueren dan alleen dit. Waarom de helft van het forum laten veranderen en de andere helft niet? Maar goed, WOS en NOS is erg duidelijk en dat konden we blijkbaar niet zeggen van andere hardware gerichte onderwerpen.
Hmm alleen dit? Even kijken: er zijn 3 !! nieuwe HGs bijgekomen: Tweaking, Consumentenelektronica en Fotografie. Verder is Devschuur behoorlijk uitgebreid en is Netwerken behoorlijk door elkaar gehusseld. Geen kleine operatie die toch behoorlijk vloeiend is gegaan. Beetje jammer dat je er als 'alleen dit' tegenaan kijkt ;)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Remy schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 09:57:
Geen foutje hoor, het was gewoon nog niet veranderd: enthousiasme is goed, maar je eagerness komt soms wat overdreven over: zo ook in dit geval ;)
Toch nog edit: Ik schrijf het toch ook in offtopic? Bedoelde het verder alleen maar als een grapje?
Hmm alleen dit? Even kijken: er zijn 3 !! nieuwe HGs bijgekomen: Tweaking, Consumentenelektronica en Fotografie. Verder is Devschuur behoorlijk uitgebreid en is Netwerken behoorlijk door elkaar gehusseld. Geen kleine operatie die toch behoorlijk vloeiend is gegaan. Beetje jammer dat je er als 'alleen dit' tegenaan kijkt ;)
Hoho, ik vind dit juist een puike ontwikkeling! Moge dat duidelijk zijn dat ik dit uiterst positief vind dat GoT aan het veranderen is. Alleen ik vroeg mij af waarom de rest niet wordt veranderd als jullie dan toch bezig zijn met veranderen ;) Misschien was de formulering van mijn zin niet helemaal goed, maar ik bedoelde het dus echt niet negatief.

[ Voor 7% gewijzigd door Outerspace op 10-03-2006 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Remy schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 09:57:
en is Netwerken behoorlijk door elkaar gehusseld.
vind je dat serieus?
Het enige wat er is gebeurd is dat Telefonie weg is, wat naamsveranderingen en een extra forum erbij gekomen is (waarvan ik nog maar moet zien wat daarmee gebeurd). Althans zo zie ik het.
Niet dat ik er negatief tegenover sta, maar ik had meer verwacht, zeker gezien de grote veranderingen van de andere HG's :)

Tijd zal het leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy

Remy

Outerspace: ok dan :)

Erkens: de vraag is hoever je iets moet onderverdelen: je kan te ver doordraven in zoiets: precies wat je zegt, eerst even kijken hoe dit loopt allemaal.

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Goede ontwikkeling! Alleen schrok ik wel even toen ik 'PSGG' zag staan!
Eerste forum met een 4 letterige afkorting ;)

Voor de rest een duidelijke indeling (alweer!) en goede uitleg hier, met wat waar moet.

Toppie! :*)

[ Voor 7% gewijzigd door Cloud op 10-03-2006 10:24 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Topicstarter
Outerspace schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 10:03:
[...]
Alleen ik vroeg mij af waarom de rest niet wordt veranderd als jullie dan toch bezig zijn met veranderen ;) Misschien was de formulering van mijn zin niet helemaal goed, maar ik bedoelde het dus echt niet negatief.
Verandering kan heel goed zijn, maar het moet geen doel op zich worden natuurlijk :)
Forumwijzigingen als deze kosten echt weken, soms maanden van voorbereiding en als er geen behoefte is aan een wijziging vanuit de users dan wel de crew is het zonde om er zoveel energie in te steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Bezoek jij de index wel eens? 8)7

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Ik heb zoveel fora's die ik wil/moet volgen, dat het echt niet in die activetopics lijst past, en om meer dan 10 shortcuts aan te maken vind ik niet echt zinvol, dan kan ik beter de index gebruiken om snel een overzicht te krijgen ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

moto-moi schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 15:02:
[...]

Ik heb zoveel fora's die ik wil/moet volgen, dat het echt niet in die activetopics lijst past, en om meer dan 10 shortcuts aan te maken vind ik niet echt zinvol, dan kan ik beter de index gebruiken om snel een overzicht te krijgen ;)
Alleen Warez & Stuff is toch voldoende? :P

[ Voor 7% gewijzigd door gorgi_19 op 10-03-2006 15:06 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

offtopic:
waarom hebben wij nooit toegang tot zulke handige fora? :(

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ik vind alleen de naam PDA's, Smartphones, GSM's en GPS-navigatie een beetje lang.

Dit maakt het overzicht als iets korter: PDA's, Smartphones, GSM's en GPS

maar dat is meer sex met kleine dieren :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Of natuurlijk juist: "GSM's, PDA's en Smartphones". Daar zit GPS ook gelijk in verwerkt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
Sterk Eggy! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Eggy schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 17:10:
Of natuurlijk juist: "GSM's, PDA's en Smartphones". Daar zit GPS ook gelijk in verwerkt :p
Hier ben ik het ook wel mee eens eigenlijk! Dat dekt de inhoud ook prima, iedereen weet toch wel waar het over gaat ;)

plus dan zijn we van die 4-letterige forum-afkorting af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-09 22:38

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Welke idioot heeft de Pr0n daarvan afgesplitst....?! :(

Waarom moeten we nu de Pr0n en Warez/Stuff over twee verschillende fora gaan bijhouden :/
* RM-rf is voorstander van verandering, maar sommige dingen moet je bij het oude houden ...

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

wolkje schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 17:26:
plus dan zijn we van die 4-letterige forum-afkorting af :P
alleen AHTV nog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik had nog zó goed gezocht! |:( :9 Toch vreemd, nooit in de Active Topic list (in myreact) gezien dat er een forum voorbij kwam met 4 letters. Het viel mij vanmiddag meteen op, toen ik nog niets van deze splitsing af wist ;)

offtopic:
die HiFi kan daar ook wel uit, dat zit al in Audio niet? 8)

[ Voor 11% gewijzigd door Cloud op 10-03-2006 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
wolkje schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 17:26:
Hier ben ik het ook wel mee eens eigenlijk! Dat dekt de inhoud ook prima, iedereen weet toch wel waar het over gaat ;)
Zo goed dekt het de inhoud mijns inziens niet. Door GPS-navigatie niet expliciet te noemen, kan het onduidelijk worden waar TomTom's en GPS-muizen thuis horen. Omdat de onderverdeling binnen CE niet erg hard is, helemaal tussen PSGG en PMD, ben ik er geen voorstander van duidelijkheid weg te nemen. Dan maar een afkorting van vier letters (waar ik me sowieso niet zo druk om kan maken).
wolkje schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 18:52:
offtopic:
die HiFi kan daar ook wel uit, dat zit al in Audio niet? 8)
Volgens deze redenering zou het forum Audio & Video heten. Televisie is immer een combinatie van die twee. ;)
Echter, net als dat TV een vak apart is, lijkt HiFi dat ook te zijn. Dit zie je alleen al aan kabeldiscussies die je zonder het bestaan HiFi nooit had gehad. Blader bijvoorbeeld ook eens door Post hier foto's en specs van je home-cinema! Deel 21; dat is lang niet meer "gewoon audio". Door HiFi eruit te laten, ga je mensen tegen het zere been schoppen (waaronder mij ;) ), en dat willen we niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Uiteraard was mijn suggestie niet zozeer serieus bedoeld hoewel het aan de andere kant wel grappig zou zijn. Persoonlijk vind ik PSGG wel goed klinken. GPS zou ook mogelijk zijn met een goede forum beschrijving maar op den duur zal men hierop ook wel uitgekeken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

DeeD2k2 schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 19:40:
[...]
Zo goed dekt het de inhoud mijns inziens niet. Door GPS-navigatie niet expliciet te noemen, kan het onduidelijk worden waar TomTom's en GPS-muizen thuis horen. Omdat de onderverdeling binnen CE niet erg hard is, helemaal tussen PSGG en PMD, ben ik er geen voorstander van duidelijkheid weg te nemen. Dan maar een afkorting van vier letters (waar ik me sowieso niet zo druk om kan maken).
Daar zit ook zeker wel wat in, ookal is voor mijzelf de link tussen GPS navigatie toch wel redelijk duidelijk. Aangezien je dat toch altijd in combinatie met een PDA of GSM gebruikt ;) Maar zo is het wel wat duidelijker. Ookal kan 'GPS' als forumnaam ook wel, maar dan inderdaad met een goede duidelijke forumomschrijving, zoals Eggy ook al zegt :)
en die 4 letters maak ik mij ook niet druk om, dat was voor de grap :+
Volgens deze redenering zou het forum Audio & Video heten. Televisie is immer een combinatie van die twee. ;)
Echter, net als dat TV een vak apart is, lijkt HiFi dat ook te zijn. Dit zie je alleen al aan kabeldiscussies die je zonder het bestaan HiFi nooit had gehad. Blader bijvoorbeeld ook eens door Post hier foto's en specs van je home-cinema! Deel 21; dat is lang niet meer "gewoon audio". Door HiFi eruit te laten, ga je mensen tegen het zere been schoppen (waaronder mij ;) ), en dat willen we niet.
Hier ben ik het ook wel mee eens hoor! Dat stuk over HiFi en audio stond niet voor niets tussen offtopic tags ;) :9

offtopic:
en ik wil al helemaal geen modje tegen het zere been schoppen! :Y)

Pagina: 1