Midden welke zin dan? ik zie
Waarschijnlijk al gefixed door de auteurGoogle is bereid om 90 miljoen dollar te betalen om de zogenaamde klikfraudezaak te schikken. Google werd begin 2005 aangeklaagd vanwege het in rekening brengen van ‘invalide’ klikken op advertenties. Bij het AdWords-programma moet betaald worden voor elke keer dan een link wordt aangeklikt waardoor hoge kosten kunnen ontstaan wanneer links door bijvoorbeeld geautomatiseerde tools worden aangeklikt. Een andere oorzaak kan het handmatig aanklikken van advertenties zijn door de partij die de advertenties laat zien om zo een hogere omzet te halen. Momenteel wordt gepoogd invalide klikken automatisch weg te filteren en daarnaast hebben adverteerders twee maanden de tijd om dergelijke klikken.
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
laatste zin is onvolledig toch?Yoeri schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 20:28:
Midden welke zin dan? ik zie
[...]
Waarschijnlijk al gefixed door de auteur
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Ja, ik snap zelf ook helemaal niks van die laatste zien, rare zinsconstructie hoor
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Laatste zin 
"Momenteel wordt gepoogd invalide klikken automatisch weg te filteren en daarnaast hebben adverteerders twee maanden de tijd om dergelijke klikken."
Staat wel een punt achter maar lijkt mij niet volledig
Verder is ook niet echt duidelijk hoe een bedrijf in hemelsnaam op 90 miljoen dollar schade kan komen?
"Momenteel wordt gepoogd invalide klikken automatisch weg te filteren en daarnaast hebben adverteerders twee maanden de tijd om dergelijke klikken."
Staat wel een punt achter maar lijkt mij niet volledig
Is ondertussen gefixt... copy en paste is soms moeilijk...
Pagina: 1