[XP] Msn inlog probleem

Pagina: 1
Acties:

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:24

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Topicstarter
Ik heb een probleem(duh anders post ik niet )

Mijn Msn account gaat volgens mij door een verandering. Hij zit in de overgang. ( van de ouwe protocol naar de nieuwe die voor windows live messenger gebruikt wordt) Het probleem is dat ik nu ongeveer 1 week niet goed meer kan inloggen. Ik moet af en toe ook voor school gewoon online zijn. Ik moet dus gebruik maken van MSN( werkoverleg en dergelijke met mensen die ongeveer 20 kilometer van mij vandaan wonen)

Ik kan af en toe niet meer inloggen op aMSN. Dan kan ik wel weer zonder protocol verander progje inloggen( genaamd MSNP.13 downgrader) op windows live messenger 8.0 Betabuild 5**. Het probleem is dat ik soms ook helemaal niet kan inloggen. Hebben meer mensen last van het feit dat ze niet goed kunnen inloggen op MSN. Weeten mensen misschien een oplossing.

eventjes een kort overzicht van mijn software op mijn bakje:
Windows XP met service pak 2
Amsn als mijn favo client
Windows live messenger om te kijken of het een beter alsternatief is voor Amsn.
Misschien niet zo nuttigmeer dat is jammer.
Speedtouch 120 usb wifi dongle

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

foutmelding?

Verwijderd

Gewone msn 7.5 proberen?

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Topicstarter
Ik vind die zo verschrikkelijk slecht. Daarom gebruik ik ook aMSN. MSN 7.5 slurpt zo verschrikkelijk veel van mijn P3 met 382MB ram dat het gewoon niet meer leuk is om te gaan MSNen.

@ SSH:

Dat is dus het probleem. Die krijg ik niet. Het enige wat hij zegt is dat hij geen verbindig kan krijgen met de server. Dus daarom geen verbinding legt. aMSN is zo koppig die probeert het een kwartier lang gewoon elke keer opnieuw zonder resultaat

[ Voor 49% gewijzigd door Touchdomex op 09-03-2006 20:02 ]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• royco_100
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-08 13:54

royco_100

Enthousiaste Tweaker

Dan kun je 7.5 wel slecht vinden, maar misschien doet hij het daar wel op, gewoon proberen dus

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Topicstarter
royco_100 schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 20:02:
Dan kun je 7.5 wel slecht vinden, maar misschien doet hij het daar wel op, gewoon proberen dus
Hij doet het nu ook wel. Maar ik heb de afgelopen week af en toe problemen ermee. Het is zeer onregelmatig. Ik installeer wel MSN 7.5 Als hij de volgende keer moeilijk doet dan zal ik dat ook proberen.

Pagina: 1