Toon posts:

5200 vers 6200 video

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
heb laast een nieuwe video kaart gehaald een asus 6200 256mb
nu het probleem, ik dacht dat een 6200 256 mb is beter dan een 5200 124mb, maar ja dat is dus ook niet waar, want in mijn amd 64 loopt die kaart dus niet, had een nieuwe install van xp gedaan, en na de pre install was het uit met die kaart, gaat mijn lcd zoekken naar de mode, rood goen blauw wit, en zecht i kan deze mode niet weergeven, gek want die zelfde video kaart werkt perfect in mijn tweede pc een a7v8x-x, heb nog wat instelling in bios veranderd, maar het werkt dus niet in mijn amd 64, en ik heb ook wat info gezocht wat het verschil is tussen die twee maar,ik kom er niet meer uit.
hoop dat iemand iets weet.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 19:02:
heb laast een nieuwe video kaart gehaald een asus 6200 256mb
nu het probleem, ik dacht dat een 6200 256 mb is beter dan een 5200 124mb, maar ja dat is dus ook niet waar, want in mijn amd 64 loopt die kaart dus niet, had een nieuwe install van xp gedaan, en na de pre install was het uit met die kaart, gaat mijn lcd zoekken naar de mode, rood goen blauw wit, en zecht i kan deze mode niet weergeven, gek want die zelfde video kaart werkt perfect in mijn tweede pc een a7v8x-x, heb nog wat instelling in bios veranderd, maar het werkt dus niet in mijn amd 64, en ik heb ook wat info gezocht wat het verschil is tussen die twee maar,ik kom er niet meer uit.
hoop dat iemand iets weet.
Lees je eigen verhaal nou nog eens rustig over, ik begrijp er helemaal niets van...

Maar een 6200 is zeker (heel veel) beter dan een 5200...

edit: Kort samengevat, je hebt een Geforce 6200 gehaald, die wel werkt in je AthlonXP maar niet in je Athlon64, right?

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2006 19:07 ]

Verwijderd

Topicstarter
maar waarom loopt dan niet in mijn amd 64 das mijn vraag, en dat staat er dus ook.
heb nu maar weer mijn 5200 terug gezet die werkt goed in deze pc, maar die dus nu 2 jaar oud, vandaar de nieuwe

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2006 19:11 ]

• Steefph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-08 07:46
Wat je moet doen is denk ik heel simpel. Boot in save mode (F8 tijdens booten) daar pas je je beeld instellingen in op een frequentie van 60hz (standaard voor lcd) en reboot.

Alles is terug te redeneren naar 4

Verwijderd

Heb je wel beeld voordat windows geladen wordt? Anders is het namelijk een software / driver probleem

Verwijderd

Topicstarter
dat gaat niet, want xp staat er nog niet op, perinstall wel, en dan moet het setup beeld moet geven dan zie ik dus niks.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:57

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Aan dit verhaal is geen touw vast te knopen. Als je wilt dat je mede-tweakers de moeite doen naar jouw verhaal te luisteren, doe dan zelf de moeite om duidelijk en met structuur te schrijven, waarbij volledige specs geen luxe zijn en hoofdletters, interpuncties en enters een goede hulpmiddel kunnen zijn...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.