tja onze UT/CSS clan heeft net een voorstel voor sponsering gekregen, kwam goed uit ik heb een muismat nodig
nu heb ik wel mijn twijfels:
-ze moet werken met de logitech mx518
-meeneembaar is een plus (dus oprolbaar, of niet breekbaar)
-laagste mogelijke statische weerstand (is het belangrijkst)
-glidez
persoonlijk dacht ik aan een qpad en qpad glidez (bij gebrek van hyperglidez bij de winkel) maar ik kan ook nog kiezen uit:
icemat
razer muismatten
corepad
steelpad
edit: ook nog speedlink (silk lijkt me wel niet echt goed ofzo)
welke is dan beste (icemat is die echt goed, want anders valt deze af doordat ze van glas is (en breekbaar)
qua glidez kan ik kiezen uit:
qpad
icemat padsurfers
steelpadsurfers (allround, logitech)
liefst van al zou ik gewoon de originele van de mx518 vervangen (hyperglidez dus), maar deze blijkt de winkel niet te hebben, dus passen de steelpadsurfers, en zijn deze geschikt voor een andere muismat, of zijn andere glidez beter??
nu heb ik wel mijn twijfels:
-ze moet werken met de logitech mx518
-meeneembaar is een plus (dus oprolbaar, of niet breekbaar)
-laagste mogelijke statische weerstand (is het belangrijkst)
-glidez
persoonlijk dacht ik aan een qpad en qpad glidez (bij gebrek van hyperglidez bij de winkel) maar ik kan ook nog kiezen uit:
icemat
razer muismatten
corepad
steelpad
edit: ook nog speedlink (silk lijkt me wel niet echt goed ofzo)
welke is dan beste (icemat is die echt goed, want anders valt deze af doordat ze van glas is (en breekbaar)
qua glidez kan ik kiezen uit:
qpad
icemat padsurfers
steelpadsurfers (allround, logitech)
liefst van al zou ik gewoon de originele van de mx518 vervangen (hyperglidez dus), maar deze blijkt de winkel niet te hebben, dus passen de steelpadsurfers, en zijn deze geschikt voor een andere muismat, of zijn andere glidez beter??
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2006 18:33 ]