Ik moet 250 Compact Flash kaartjes van 64MB voorzien van wat boot-software.
Dit staat allemaal in een batch file (*.bat) en werkt.
Nu moet ik echter telkens naar 'windows verkenner' gaan en daar rechts klikken op de drive om dan 'eject' te kiezen.
Nieuwe CF erin, batch file uitvoeren, 'eject'en', nieuwe CF erin, enz...
Als er een dos-commando zou bestaan om die drive te 'eject'en', dan zou ik dat zeer leuk vinden, dan kan ik dit bij in die batch file zetten zodoende dat ik niet steeds moet switchen tussen verkenner en dat dos-venster.
Ik werk met een 6-in-1 cardreader op USB.
Ik heb deveject.exe gevonden maar hiermee 'eject' ik de hele card-reader waardoor ik die opnieuw moet aansluiten om terug herkend te worden, dit is niet de bedoeling natuurlijk.
Er staan in verkenner 4 drives die de cardreader voorstellen.
Dit staat allemaal in een batch file (*.bat) en werkt.
Nu moet ik echter telkens naar 'windows verkenner' gaan en daar rechts klikken op de drive om dan 'eject' te kiezen.
Nieuwe CF erin, batch file uitvoeren, 'eject'en', nieuwe CF erin, enz...
Als er een dos-commando zou bestaan om die drive te 'eject'en', dan zou ik dat zeer leuk vinden, dan kan ik dit bij in die batch file zetten zodoende dat ik niet steeds moet switchen tussen verkenner en dat dos-venster.
Ik werk met een 6-in-1 cardreader op USB.
Ik heb deveject.exe gevonden maar hiermee 'eject' ik de hele card-reader waardoor ik die opnieuw moet aansluiten om terug herkend te worden, dit is niet de bedoeling natuurlijk.
Er staan in verkenner 4 drives die de cardreader voorstellen.