Ik heb onderstaand stukje code wat in IE perfect werkt, maar in FireFox niet. Ik denk alleen niet dat het probleem in onderstaand stuk code zit, maar in de onchange die ik gebruik. Ik heb in mn HTMl een formulier met daarin een select lijst met een aantal options. Op die select zelf heb ik een onchange="cAction()". Zodra ik daar bijvoorbeeld onchange="alert('test'); cAction()" van maak krijg ik geen alert in firefox. Iemand enig idee waar het aan kan liggen? Ik ben geen javascripter en online kan ik hier weinig over vinden, en wat ik heb kunnen vinden lijkt er niet echt op (wat betreft JS en FireFox problemen)
Alvast bedankt!
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
| function cAction() { var host = document.getElementById('host').value; var action = document.getElementById('action').value; var cMessage = 'Are you sure you want to '+action+' the host \'' +host+ '\'?'; if (action != '') { if ( confirm( cMessage ) ) { window.location.replace('?host='+host+'&action='+action+'&confirmed=true'); } else { document.getElementById('action').selectedIndex = 0; } } } |
Alvast bedankt!