Toon posts:

ADSL 'proef' abbo?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga binnenkort verhuizen, dus me planet ADSL maar vast opgezegd. Me abbo wordt nu per 31 maart stop gezet. Ik ga echter pas half april verhuizen. Planet kon mijn ADSL niet nog een maandje extra door laten lopen, dan zit je meteen weer aan een jaar vast, het maakt ze ook niet uit dat ik al 8 jaar te veel betaal voor ADSL...
2 tot 3 weken zonder internet KAN ECHT NIET 8)7 dus ik ben op zoek naar een andere provider, die b.v. een maand op proef aanbiedt...

Verwijderd

is @home een optie in jouw woonplaats?

• Ruben [NL]
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-01 13:51
Verwijderd schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 15:52:
is @home een optie in jouw woonplaats?
Ja, die hebben zo'n niet goed geld terug garantie ofzo voor een maand geloof ik...of was dat nou XS4ALL :P

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21:48
Verwijderd schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 15:52:
2 tot 3 weken zonder internet KAN ECHT NIET 8)7
Als ik jou was zou ik juist die paar weken dan beetje proberen af te kicken, er klopt namelijk echt iets niet als je ECHT NIET zonder kan... |:( ;)

• RikTW
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-02 15:35
Ik dacht dat Demon kortlopende contracten had (maar ik zie het zo snel ff niet op de site staan)
En anders: al geprobeerd of een buurman zn wireless open heeft staan?

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 17:46

Piggen

Lekker bakkie

Bij die proefabonnement moet je toch altijd de installatiekosten terug betalen als je het toch niet neemt.

Voor die 3 weken zou ik geen hoge kosten maken. Opties zijn afkicken, inbellen of wireless gaan en kijken of de buren nog een onbeveiligd netwerkje hebben.

Verwijderd

G-SuPRuuB schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 15:54:
[...]

Ja, die hebben zo'n niet goed geld terug garantie ofzo voor een maand geloof ik...of was dat nou XS4ALL :P
http://www.home.nl/producten/ ;) Oke oke geen ADSL "helaas"

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2006 15:58 ]

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

@ Martijn: Beetje loze opmerking ;)

Als ik op vakantie ben ofzo kan ik wel zonder internet, maar als m'n compje
kapot zou gaan en ik dus 2 weken thuis niet op internet kan wordt ik ook gestoord.

Kun je niet 1 maand internetten via Wi-Fi van je buren ofzo? Of van de MacDonald :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

Topicstarter
Thanks voor de tip! Ik heb net ff gekeken bij @home, maar helaas:
2 maanden op proef voor 35,= + 79,= voor het aansluitpakket. Dus samen 114,= voor 3 weken internet :?

Misschien kan ik ook me planet gewoon door laten lopen, dus de opzegging ongedaan maken. Waar ik naartoe verhuis is geen planet beschikbaar, zijn ze dan niet verplicht om je wel de mogenlijkheid te geven om op te zeggen omdat ze hun diensten niet kunnen leveren daar??? Weet iemand hoe dit precies zit?

• RikTW
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-02 15:35
Lijkt me typisch een vraag die ze bij Planet wel kunnen beantwoorden ;)

Verwijderd

Topicstarter
Martijn schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 15:54:
[...]

Als ik jou was zou ik juist die paar weken dan beetje proberen af te kicken, er klopt namelijk echt iets niet als je ECHT NIET zonder kan... |:( ;)
hahaha, ja misschien moet ik me eens na laten kijken 8)7

op zich kan ik best ff zonder web, maar ik moet wel bij me i-meel kunnen... alhoewel web moet eigenlijk ook, ik heb 15 sites in me beheer dus dat is best lastig zonder internet...

Verwijderd

@home schrijft:

Probeer internet van @Home nu 2 maanden geheel vrijblijvend voor slechts € 35!

Internet van @Home proberen zonder dat u direct aan een jaarcontract vastzit? Dat kan! Want nu kunt u alle producten van @Home zonder risico twee maanden lang proberen. Bent u niet tevreden? Dan kunt u direct weer opzeggen. Kies het abonnement dat bij u past en meld u aan. Bovendien krijgt u het installatiepakket (ter waarde van € 79) nu GRATIS!
Lees de actievoorwaarden

edit: klein typefoutje

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2006 16:14 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bovendien krijgt u het installatiepakket (ter waarde van € 79) nu GRATIS!

als je klant blijft ja...

Verwijderd

De actie geldt voor nieuwe abonnees van @Home die minimaal 6 maanden geen @Home abonnee zijn geweest en die zich in de periode van 9 maart t/m 30 april 2006 aanmelden en waarvan het adres geschikt is gemaakt voor @Home.
Per adres kan binnen de actieperiode slechts éénmalig gebruik worden gemaakt van de actie. Dit wordt gecontroleerd.
De actievoorwaarden hebben betrekking op het Installatiepakket internet. Wanneer u ervoor kiest @Home te laten installeren door een installateur, zijn daar kosten aan verbonden. De installatiepakketten bevatten uitgebreide informatie over de installatiemogelijkheden.
Facturering: in de eerste (probeer)maand ontvangt u een factuur van € 35. Wanneer u internet van @Home bestelt bij een dealer, betaalt u € 35 aan de kassa. Bestelt u een installatiepakket met een USB-adapter, dan betaalt u in de eerste (probeer)maand € 45. Wanneer u internet van @Home plus een installatiepakket met USB-adapter bestelt bij een dealer, betaalt u € 35 aan de kassa en € 10 op uw eerste factuur.
Opzeggingen tijdens de probeerperiode dienen uiterlijk 7 dagen voor het verstrijken van de probeerperiode (oftewel op dag 53 na de ingangsdatum) per e-mail (kwaliteitsgarantie@home.nl) of per post (@Home, Postbus 9501, 9703 LM Groningen) te worden doorgegeven aan Essent Kabelcom. Zonder opzegging loopt het jaarabonnement van de @Home variant die gekozen is in de probeerperiode automatisch door.
Bij opzegging binnen de gestelde termijn van uiterlijk 7 dagen voor verstrijken van de probeerperiode ontvangt u per post een modemretourdoos. U dient het modem en de voeding binnen 10 dagen na ontvangst van de modemretourdoos te retourneren. Doet u dit niet, dan betaalt u middels een automatisch incasso een bedrag van € 65.
De probeerperiode van 60 dagen gaat in op de dag dat u voor het eerst online komt met @Home, doch uiterlijk op de 10e dag nadat u het Installatiepakket internet heeft ontvangen.
De "Algemene voorwaarden Kabelinternetdiensten van Essent Kabelcom" en de "Aanvullende Gebruiksvoorwaarden Kabelinternetdiensten" zijn van toepassing op deze actie. Anders dan bepaald in artikel 8.5. van de Algemene Voorwaarden zal bij eventuele storingen in plaats van restitutie van het abonnementsgeld een evenredig deel van € 35 worden teruggestort.
Deze actie geldt niet in combinatie met andere aanbiedingen voor internet van @Home.
Tijdens de probeerperiode mag u gratis van abonnement wisselen. Na de probeerperiode betaalt u € 20 administratie- en overstapkosten. De abonnementswijziging gaat in na de probeerperiode.

Waar staat dat dan?
Of lees ik er overheen???

Verwijderd

Topicstarter
http://www.home.nl/producten/internet/

kijk ff naar de flash op die pagina...

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:22
Verwijderd schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 16:01:
Thanks voor de tip! Ik heb net ff gekeken bij @home, maar helaas:
2 maanden op proef voor 35,= + 79,= voor het aansluitpakket. Dus samen 114,= voor 3 weken internet :?

Misschien kan ik ook me planet gewoon door laten lopen, dus de opzegging ongedaan maken. Waar ik naartoe verhuis is geen planet beschikbaar, zijn ze dan niet verplicht om je wel de mogenlijkheid te geven om op te zeggen omdat ze hun diensten niet kunnen leveren daar??? Weet iemand hoe dit precies zit?
@home rekent 35 euro voor 2 maanden op proef, het installatiepakket van 79 euro krijg je kado, maar moet je betalen als je je abo opzegt zonder het pakket terug te sturen. Uiteindelijk heb je dus 3 weken @home breedband voor 35 euro.

Verwijderd

De actievoorwaarden zeggen er nietsover zaols je hebt kunnen lezen......als je zeker wilt weten kun je maar beter even bellen.
Och ja @home

Ja, is Wireless geen optie in jouw buurt? zoals al eerder werd aangegeven??

Welkom op GOT btw :+

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2006 16:38 ]

Verwijderd

Topicstarter
van de week ff aan het wardriven geweest, maar niet echt iets bruikbaars in de buurt...

Verwijderd

_JGC_ schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 16:33:
[...]

@home rekent 35 euro voor 2 maanden op proef, het installatiepakket van 79 euro krijg je kado, maar moet je betalen als je je abo opzegt zonder het pakket terug te sturen. Uiteindelijk heb je dus 3 weken @home breedband voor 35 euro.
En dan dus maximaal 53 dagen.

Verwijderd

Topicstarter
Thanks!

oh, trouwens lekker belangrijk allemaal hoe het nou precies zit bij @home... Het is namelijk niet beschikbaar waar ik woon... dat had ik misschien eerst ff moeten checken :+

• DarthPlastic
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-01 19:29
Kun je die weken niet een inbelverbindinkje gebruiken voor het broodnodige internet?

Dat je 3 weken achter elkaar wil blijven downloaden zal denkikniet, voor email is dialup (tijdelijk) wel voldoende dacht ik zo ;)

Owner SuitIT, https://www.suitit.nl

Verwijderd

Topicstarter
ja, ik denk dat het idd inbellen wordt...

wie heeft er een nummer voor me?

• DarthPlastic
Verwijderd schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 16:48:
ja, ik denk dat het idd inbellen wordt...

wie heeft er een nummer voor me?
06760-12321, KPN DirectInternet
username kpn/ pass niets

edit: Ja, klopt, kijk : http://www.kpn.com/kpn/show/id=1230551

Je kan een wizard downloaden, of je kan je eigen instellingen gebruiken.
Maakt toch geen drol uit voor de werking.
Maar password-veld dus leeglaten, en user 'kpn' in kleine letters.. :)

[ Voor 32% gewijzigd door DarthPlastic op 09-03-2006 16:52 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 16:44:
[...]

Thanks!

oh, trouwens lekker belangrijk allemaal hoe het nou precies zit bij @home... Het is namelijk niet beschikbaar waar ik woon... dat had ik misschien eerst ff moeten checken :+
hahahaha, vandaar dat ik vroeg in "jou woonplaats"

Verwijderd

DarthPlastic schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 16:50:
[...]

06760-12321, KPN DirectInternet
username kpn/ pass niets

(dacht ik, even checken nog ;))
Bla bla is ook goed, zowel gebrnaam als ww

Oeps sorry voor mijn msn style 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2006 16:53 ]

• DarthPlastic
Verwijderd schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 16:52:
[...]

Bla bla is ook goed, zowel gebrnaam als ww
Volgensmij niet, is al wel 2 jaar geleden dat wij hem gebruikten, maar user moest altijd kpn zijn.
Naja, TS merkt het wel :)

• gakkethijs
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-01 14:01

gakkethijs

niks

demon heeft adsl flex abbo tijd van 3 maanden. www.demon.nl

Verwijderd

Topicstarter
Thanks! Ik maar eens op zolder zoeken naar een modem...

Verwijderd

Misschien eens kijken of er open wifi accesspoint zijn ? ;-)

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:35

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

gakkethijs schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 16:54:
demon heeft adsl flex abbo tijd van 3 maanden. www.demon.nl
Nee hoor, bestaat niet meer. Probeer het maar eens te vinden op de site ;)

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 16:57:
Misschien eens kijken of er open wifi accesspoint zijn ? ;-)
helaas niets te vinden in de buurt...

• ChangeLife4Ever
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-02 21:54

ChangeLife4Ever

owned by above

Verwijderd schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 16:44:
[...]

Thanks!

Kan je ook niet even een kabeltje door trekken bij de buren vandaan of zo?

remember your end, someone owns us

Verwijderd

Topicstarter
ChangeLife4Ever schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 17:03:
[...]

Kan je ook niet even een kabeltje door trekken bij de buren vandaan of zo?
die hebben alleen een tam-tam :|
Pagina: 1