Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Illusion

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik loop stage op een basisschool en daar wordt gewerkt met het programma Illusion.

Nu heb ik het wachtwoord gekregen maar ik heb geen idee waar ik dit zou moeten invoeren, om het programma op non-actief te zetten.

Heeft iemand eerder met dit programma gewerkt, en die mij kan vertellen waar ik het wachtwoord in moet vullen?

bij voorbaat dank :)

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:21

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

29. Waarvoor dient het bestand Unlock.exe?
Er zijn vier manier om Illusion te activeren of deactiveren. De eerste is het tray icon op de werkbalk. De tweede manier is m.b.v. de Remote Control. De derde manier is het unlock bestand. De laatste is op command line niveau met het nieuwe bestand I99ctrl (alleen geschikt vanaf Illusion versie 3.20.07).
Dat al gevonden?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Topicstarter
zal het morgen proberen

thx :)

• AtomicWing
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:55
Bij Illusion moet je dit in het configuratiescherm doen; als het goed is staat daar een icoontje :)

"Als je concurrentievoordeel afhankelijk is van mensen die iets waardevols of unieks moeten maken, dan mag je geen normaal personeel hebben" (Daniel M. Cable)

Verwijderd

Topicstarter
Sorry erg dom van mij.

Kom er net achter dat er gewoon een icoontje onder in de taakbalk staat.

Voor de mensen die er ook mee moeten werken:

Onder in de taakbalk: Illusion

De-Activate

Bedankt voor de hulp :*)