-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net
Verwijderd
Als je de hollywood erin zet zullen al je films er perfect uit gaan zien, alles word namelijk nu hardwarematig gedecodeert enzo. Zeker een aanrader, kheb zelf de dxr3 die is zogoed als hetzelfde echt perfect kaartje!!
uit de hollywood + komt gewoon een tv-out met alleen de film. je kan ook je het kaartje doorlussen zodat je op je monitor in een venster kan kijken, dat zou je op fullscreen kunnen zetten en dan de tv-out van je viper gebruiken. bij gebruik van de tv-out van de hollywood is er echt voor gemaakt en ziet er dan ook net zo goed uit als een standalone speler.
ik heb zelf hier een 400mhz amd K6-III maar ik gebruik altijd mijn hollywood kaartje (veel beter beeld en nooit een hapering).
ik heb zelf hier een 400mhz amd K6-III maar ik gebruik altijd mijn hollywood kaartje (veel beter beeld en nooit een hapering).
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
Dat gaat niet werken cosmoOo, uit de tv-out van de viper krijg je alleen het door de viper gegenereerde beeld, niet de film.
Kijk maar eens hoe eea aangesloten is, je windows-desktop wordt gegenereerd op de viper, die doorgelust is met de dxr3, en die dxr3 voegt de film toe en stuurt het signaal naar je monitor. De beeldinformatie van de film komt nooit in de buurt van de viper, laat staan uit de tv-out
(Oeps... lees ipv dxr3 maar hollywood +, ach, is toch hetzelfde kaartje
)
Kijk maar eens hoe eea aangesloten is, je windows-desktop wordt gegenereerd op de viper, die doorgelust is met de dxr3, en die dxr3 voegt de film toe en stuurt het signaal naar je monitor. De beeldinformatie van de film komt nooit in de buurt van de viper, laat staan uit de tv-out
(Oeps... lees ipv dxr3 maar hollywood +, ach, is toch hetzelfde kaartje
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
Verwijderd
T'is iig een perfect kaartje mensen kunnen op m'n tv een dvd kijken en ik kan ondertussen op dezelfde compu quaken zonder dat iemand er last van heeft.....
Ik heb het RH+ kaartje ook in een 233 gehad, volkomen foutloos beeld zowel op monitor als op tv, daar kan mijn huidige Geforce/PIII met Power DVD (software decoder) niet tegenop.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Er is geen dag dat ik spijt gehad heb van mijn H+ kaartje... gewoon perfect beeld... en met een beetje zachte waren ook regio vrij
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Een MPEG kaart heeft toch geen regiocode, of wel?
hollywood + heeft WEL een regie code, is gelukkig wel een crack voor. wel belangrijk als je een goedkope kloon of zo koopt of er een crack voor is. anders heb je er niet veel aan.
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
Hee Cosm0o, kun je me aangeven waar ik die programma dan kan halen om het regiovrij te maken?
Het kaartje heeft geen regio..
alleen de software.. en mogelijk je dvd rom..
"remote selector" is een heel goed programmatje.. moet je maar ff zoeken.. www.metacrawler.com
alleen de software.. en mogelijk je dvd rom..
"remote selector" is een heel goed programmatje.. moet je maar ff zoeken.. www.metacrawler.com
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Weinig aan toe te voegen... ik heb zelf geen Hollywood+ kaart, maar wel een Creative die ik heb geinstalleerd als een Hollywood+. Ik gebruik zelf dus ook Remote Selector v1.7 en dat werkt perfect. Als player heb ik DVD Station en ik kan daarmee heel handig Regio 1 films (met een andere framerate) op een PAL videoband zetten, dat is dus de reden waarom ik hem op Hollywood+ heb staan. Vet beeld, vet geluid, alleen af en toe problemen met installeren als ik een format heb gehad, maar dat is toch slechts 1 keer in de zoveel maanden. Ik had btw laatst wel problemen met het afspelen van The World Is Not Enough. Dat is een DVD die niet goed kan worden gelezen door DVD Station of iets dergelijks. Daar moet je een speciale patch ofzo voor downloaden, maar dat weet ik niet precies, maar mijn broer wel
Pagina: 1