19 inch crt's?

Pagina: 1
Acties:

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 23:05
Waar zijn alle goeie crt's gebleven. Ik zie alleen nog maar een aantal budget (shadowmask/96khz freq) monitoren.

Ik dacht dat er een trend was om meer producten voor gamers te maken :( Als je een beetje competitief tot hardcore gamer bent (in shooters) wil je echt geen tft, ik heb zelf een 2ms tft een week geprobeerd (fp93gx). Door de kleuren (maar 16.2 mln) en ghosting (toch aanwezig bij snellere bewegingen) speelt het gewoon niet fijn.

Zijn fervente gamers de komende jaren gedoemd 2de hansjes op te sporen?

Verwijderd

uitgestorven volgens mij....je bent uniek!:)!

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-07 08:43
smokey schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 13:41:
Waar zijn alle goeie crt's gebleven. Ik zie alleen nog maar een aantal budget (shadowmask/96khz freq) monitoren.

Ik dacht dat er een trend was om meer producten voor gamers te maken :( Als je een beetje competitief tot hardcore gamer bent (in shooters) wil je echt geen tft, ik heb zelf een 2ms tft een week geprobeerd (fp93gx). Door de kleuren (maar 16.2 mln) en ghosting (toch aanwezig bij snellere bewegingen) speelt het gewoon niet fijn.

Zijn fervente gamers de komende jaren gedoemd 2de hansjes op te sporen?
Kijk eens in de pricewatch, er staan toch nog wel een aantal high-end modellen tussen, maar meestal zijn het 21 inch modellen in plaats van 19 inch. Ik weet niet of dat een probleem voor je is?

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:38

momania

iPhone 30! Bam!

Ik zie hier anders nog zat knappe crt monitoren tussen staan:
http://tweakers.net/pricewatch/cat/51/top :)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*