[2000] WMP speelt geen mp3 meer af na regedit.

Pagina: 1
Acties:

• Sunrise
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-03 17:51
Ik heb het register wat opgeschoont vanwege wat achtergebleven creative sleutels/rommel, ik had eerst natuurlijk een backup gemaakt wat achteraf een backup bleek te zijn van een enkele sleutel, mijn fout. (ik heb wel een ghost backup maar die is alweer 1 maand oud dus probeer het eerst zo op te lossen)

Ik heb alle codecs & wmp's uninstalled herinstalled maar het baat allemaal niet, ik krijg deze exotische melding als ik een mp3 wil afspelen:

Two pins of the same direction cannot be connected together.

Klik dan op webhelp en krijg dan deze pagina van microsoft:

You've encountered error message 80040208 while using Windows Media Player. We are investigating the cause of this error. We will post more information about this error when it becomes available.

Google weet er ook niet veel van.

Ik heb dus dingen verwijderd in het register die dat hebben veroorzaakt, heb gezocht op Disc Detector en creative in het register en mijn inschattingen van wat wel kon en niet kon gedelete worden waren dus iets te optimistisch. :)

Iemand een idee?

Bestaat er een alternatieve (fatsoenlijke/bugvrij) mp3 codec voor wmp die evt kan installeren ?

[ Voor 11% gewijzigd door Sunrise op 09-03-2006 13:39 ]

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:00

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Je kan kijken naar een Register Repair programma. Ikzelf heb er in elk geval geen ervaring mee.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Sunrise
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-03 17:51
Outerspace schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 13:35:
Je kan kijken naar een Register Repair programma. Ikzelf heb er in elk geval geen ervaring mee.
Bedankt dat zat ook al in mijn achterhoofd maar ik los het liever zelf op dan leer je nog wat. :)