Hey hey,,,
ik heb al rondgespeurd op het internet en op dit Forum
maar de andere topics waren nogal oud.
mijn hoofdvraag:
Is er al meer bekend over de verschillen tussen de X1900XTX van MSI, HIS, Club3D, Sapphire en ASUS?
want ik kan hierover niks vinden op het internet....
clocksnelheden zijn hetzelfde en ook het geheugensnelheid is hetzelfde...
mss net een andere koeler... maar meer ook niet. (behalve de lading software die je erbij krijgt,, maar dat terzijde, want daar gaat het mij niet om)
Prijzen van de verschillende kaarten: (laagste prijzen,,, gevonden met PriceWatch)
verschil tussen de goedkoopste (Sapphire) en tussen de duurste (Club3D) is toch een dikke € 107,83
Het zou fijn om bijvoorbeeld te weten:
- welke is sneller
- welke maakt het minste geluid
ook ben ik deze nog tegen gekomen op de site van Sapphire,,, maar nog niet echt op een site waar ze die verkopen: BLIZZARD Sapphire RADEON X1900 XTX
een watergekoelde,,,
weet iemand ook meer over deze kaart?
Alvast bedankt... en hou dit topic "on-topic"...
dat zou fijn zijn, bedankt
ik heb al rondgespeurd op het internet en op dit Forum
maar de andere topics waren nogal oud.
mijn hoofdvraag:
Is er al meer bekend over de verschillen tussen de X1900XTX van MSI, HIS, Club3D, Sapphire en ASUS?
want ik kan hierover niks vinden op het internet....
clocksnelheden zijn hetzelfde en ook het geheugensnelheid is hetzelfde...
mss net een andere koeler... maar meer ook niet. (behalve de lading software die je erbij krijgt,, maar dat terzijde, want daar gaat het mij niet om)
Prijzen van de verschillende kaarten: (laagste prijzen,,, gevonden met PriceWatch)
| Sapphire Ati X1900XTX | € 527,17 |
| ASUS Ati X1900XTX | € 539,90 |
| MSI Ati X1900XTX | € 578,94 |
| HIS Ati X1900XTX | € 618,95 |
| Club3D Ati X1900XTX | € 635,- |
verschil tussen de goedkoopste (Sapphire) en tussen de duurste (Club3D) is toch een dikke € 107,83
Het zou fijn om bijvoorbeeld te weten:
- welke is sneller
- welke maakt het minste geluid
ook ben ik deze nog tegen gekomen op de site van Sapphire,,, maar nog niet echt op een site waar ze die verkopen: BLIZZARD Sapphire RADEON X1900 XTX
een watergekoelde,,,
weet iemand ook meer over deze kaart?
Alvast bedankt... en hou dit topic "on-topic"...
dat zou fijn zijn, bedankt