[Outlook 2003] melding: Onlangs geinstalleerde programma's *

Pagina: 1
Acties:

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-08 20:32
Vandaag wilde ik zoals gewoonlijk weer even mijn Telefoon synchroniseren met mijn computer. Maar Active Sync gaf aan dat alle dingen die gerelateerd zijn aan MS Outlook2003 niet gesynchroniseerd kunnen worden (post vak in, agenda etc)

Ik start Outlook 2003 eens op, en ik krijg nu iedere keer na 30 seconde de volgende melding
Vervolgens klik ik op JA

Ik heb echter geen flauw idee welk programma dit probleem zou kunnen veroorzaken..
Ik heb gisteren alleen een update van Nero 7 geinstalleerd, en deze inmiddels weer verwijderd, maar dit zonder resultaat.

Ook heb ik compleet office 2003 al verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar dit ook zonder resultaat..

[ Voor 8% gewijzigd door Pittie op 27-01-2026 18:44 ]

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:21

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Misschien in veilige modus starten en het zelfde dan nog een keer proberen. Misschien wordt het bestand wat nu wel in gebruik is dan niet gebruikt.

• Pittie
LoeiOrdinair schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 13:16:
Misschien in veilige modus starten en het zelfde dan nog een keer proberen. Misschien wordt het bestand wat nu wel in gebruik is dan niet gebruikt.
meteen even geprobeerd, maar helaas, precies dezelfde melding :(

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:40

Outerspace

Admin General Chat
Heb je toevallig ook iets als Mozilla Thunderbird geinstalleerd staan?

Wauw, een sig!

• _Brake_
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:14
Onder de help van Outlook zijn 2 leuke opties:

1) check for updates
2) detect and repair

Misschien heb je er wat aan :)

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

• Pittie
Neej ik heb niets van Mozilla geinstalleerd, Het rare is, ik heb vorige week donderdag mijn computer helemaal geformateerd, dit in verband met een nieuw moederbord.

@rick
--> ik heb met die detect en repair outlook terug gebracht na staat dat je het voor de eerst keeropstart, maar dan ook na 30seconden komt diezelfde melding weer :(

[ Voor 0% gewijzigd door Kees op 28-01-2025 09:57 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
'MS Outlook 2003' als topictitel zegt niets over de vraag / het probleem. Dus pas ik de titel wat aan. ook verplaats ik je topic van SA naar Officesuites en -software omdat het daar beter past.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Pittie
F_J_K schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 14:17:
offtopic:
'MS Outlook 2003' als topictitel zegt niets over de vraag / het probleem. Dus pas ik de titel wat aan. ook verplaats ik je topic van SA naar Officesuites en -software omdat het daar beter past.
dankjewel voor het goed plaatsen van dit topic dan ;)

• Pittie
ik heb inmiddels zown beetje alle programma's ervanaf gesmeten, maar niet hielp. Kreeg inmiddels ook nog een error over de mpr.dll file Dus er is iets goed mis volgens mij.

Dus ik ben weer bezig met het laatste red middel :( een format... *zucht*
Pagina: 1