Omdat mijn oude videokaart gesneuvelt is ben ik op zoek naar een nieuwe. Hier wil ik wel wat nieuwe games op spelen, maar de allerhoogste resolutie of framerate is dan weer geen must(gaat voornamelijk om nieuwe rts'en).
De kaarten waar ik tussen twijfel zijn de
Asus N660/TD 256MB voor 99,95 en de
Sapphire ATLANTIS RADEON 9600XT 256MB voor 109,95
Nu heeft de sapphire betere specs dus over het algemeen zou je zeggen dat je voor dat 10tje niet moeilijk hoeft te doen. Alleen de sapphire heeft maar 4 pixel pipelines en de Asus heeft er dan weer 8. Dus mijn vraag is, kan iemand mij vertellen waar pixel pipelines voor dienen en eventueel een advies geven. Dit is dus geen topic van welke videokaart is beter(die zijn er al zo veel...), maar eerder welke specs zijn nou belangrijker dan de andere..
De kaarten waar ik tussen twijfel zijn de
Asus N660/TD 256MB voor 99,95 en de
Sapphire ATLANTIS RADEON 9600XT 256MB voor 109,95
Nu heeft de sapphire betere specs dus over het algemeen zou je zeggen dat je voor dat 10tje niet moeilijk hoeft te doen. Alleen de sapphire heeft maar 4 pixel pipelines en de Asus heeft er dan weer 8. Dus mijn vraag is, kan iemand mij vertellen waar pixel pipelines voor dienen en eventueel een advies geven. Dit is dus geen topic van welke videokaart is beter(die zijn er al zo veel...), maar eerder welke specs zijn nou belangrijker dan de andere..