Toon posts:

image clips als 1 file laten zien

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben opzoek naar een plugin of progje dat een sequence van plaatjes als 1 file laat zien. het liefst gewoon in de explorer van windows.
Ik ben hier al een behoorlijke tijd naar opzoek maar heb nog niks gevonden behalve dan 1tje voor irix, maarja daar heb ik dus niks aan
Hier is wel de link van het progje om het misschien wat duidelijker te maken.
http://www.highend3d.com/...s/image_utilities/66.html

nog een kleine uitleg

dat die van deze sequence
test.000.sgi
test.001.sgi
test.002.sgi
test.003.sgi
test.004.sgi
test.005.sgi

zoiets laat zien
test.000-005.sgi

Thanks Okki

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2006 12:03 ]

Verwijderd

Topicstarter
heeft niemand een idee?

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-07 15:50
Je Link werkt niet.... Vandaag wel ...

Kan je trouwens niet gewoon je foto's in een zip file / subdirectory gooien?
Wat is het uiteindelijk doel van het programma /jouw probleem?

(Je mag topic pas schoppen na 24 uur zie Faq)

[ Voor 102% gewijzigd door djexplo op 10-03-2006 11:36 . Reden: link ]

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:02
Ik denk alle thumbs in 1 bestand? Als een soort overzicht? (Zoals je ook bij een fotorolletje vaak krijgt)

Heb helaas geen idee welk programma dat kan!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn probleem is dat ik 3D animaties doe en dan sequences van 500 frames heb.
Soms moeten deze in een en dezelfde map staan omdat m'n 3D programma dat nu zo wil.
Maar als je het dan gaat compositen zit je elke keer te zoeken waar de 1 ophoud en de ander begind.
Dus als je dat dan zou zien als 1 file zou dat heel erg fijn zijn.

En ik wil ze niet als thumbs zien maar gewoon als filename.

oh en bij mij werkt de link wel

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-07 15:50
Een programma die dit doet ben ik zelf ook nog nooit tegengekomen. Ik denk dus dat het er op neer komt dat je zelf iets moet scripten / programmeren.

Het beste kan je dan zoeken op FTP-browsers scripts / code, deze maken vaak in tegenstelling tot File-browsers geen gebruik van de standaard explorer (open / save windows etc) die niet aantepassen is. Als je deze iets omschrijft kan je ze de harddeschijf laten gebruiken in plaats van FTP. En kan je vrij simpel functionaliteit als 1 bestandsnaam voor meer bestanden toevoegen. In visualbasic kan je in een dag of 2 behoorlijk ver komen.

Als je perseé met explorer wilt werken kan je ook op zoek gaan naar scripts die virtuele stations aanmaken. Dan kan je zelf bepalen hoe je bepaalde bestanden weergeeft. Maar dat is al een stuk meer werk.

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

Verwijderd

Topicstarter
In iedergeval bedankt voor de tips djexplo.
Ik ga wel is ff kijken idd of ik zelf niet iets kan scripten, zou toch niet te moeilijk mogen zijn aangezien het altijd op het zelfde eindigd.

ik ga wel ff lekker klooien zodra m'n volgende opdracht af is en ik weer wat tijd heb.
Zullen jullie vast wel weer van me horen ;)
Pagina: 1