Wie weet waneer we nieuwe Durons kunnen verw88?
Iemand hier heeft er namelijk erg veel behoefte aan... }:O}:O}:O}:O}:O
Iemand hier heeft er namelijk erg veel behoefte aan... }:O}:O}:O}:O}:O
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Denk zelf half maart, zou zonde zijn natuurlijk van die 800MHz.Op dinsdag 23 januari 2001 12:40 schreef IceStorm het volgende:
AMD wil elke maand een nieuwe proc doen.. Ik gok dat de 900 duron eind februari 'bestaat'.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Op dinsdag 23 januari 2001 12:45 schreef FrankGuthrie het volgende:
[..]
Denk zelf half maart, zou zonde zijn natuurlijk van die 800MHz.
Oefie! En in welke winkel?Op dinsdag 23 januari 2001 12:43 schreef Adminstrator het volgende:
De Duron 900 is hier al verkrijgbaar in vlissingen!!
Verwijderd
www.engko.nl/Op dinsdag 23 januari 2001 16:53 schreef reddie het volgende:
[..]
Oefie! En in welke winkel?
Op dinsdag 23 januari 2001 12:31 schreef Oc billy het volgende:leg uit ! wat houd de plus in ??
Verwijderd
Wel als je niet wil/kan/mag overklokkenOp donderdag 25 januari 2001 18:52 schreef CB het volgende:
Duron kopen?
Koop er eentje uit de 600-700 range...die klokken het beste over en ze kosten bijna niets..
Niks nodig die 850 die komt geen steek hoger dan de lager geklokte modellen, zinloze geldverspilling dus.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Well duh het is inmiddels bijna 5 maanden laterOp zondag 10 juni 2001 08:28 schreef reddie het volgende:
Yes, er is al een duron 950!
Verwijderd
Met koe presteren ze gelijk, koe gaat om rauwe megahertzen. Een Thunderbird heeft meer cache dan een Duron, dat merk je niet mer je koetje.Op vrijdag 26 januari 2001 11:02 schreef Dualdude het volgende:
O ja? Volgens mij zit er niet veel verschil in. De T-Bird 800 van een vriend van mij doet het precies even snel als mijn Duron 800. Het zal een paar KKeys verschillen.