Het blijkt zo te zijn dat de nieuwste versie van Premiere Elements, versie 2.0 als hardware vereiste heeft dat de processor SSE2 instructies ondersteunt.
Is dit niet het geval dan kan er NIET geinstalleerd worden.
Volgens de Adobe technische helpdesk is er geen work-around voor dit `probleem` en volgens hun forum ook niet (Ik heb althans niets gevonden)
Ook op GOT gaf de zoekmachine slechts een error, dus vandaar dat ik een topic open hierover. Indien iemand toch een topic vindt dan graag een link, dan kan dit topic evt. weer dicht.
Dus: Weet iemand of dit te omzeilen is (crack van internet is misschien een idee, maar ik weet niet of dat legaal is)
Ik zit dus nu met legaal aangeschafte software dat ik niet kan gebruiken...
Mijn hardware: AMD ahtlon XP 2400+ / 1024 Mb 266 Dualchannel / Nvidia Nforce chipset
Is dit niet het geval dan kan er NIET geinstalleerd worden.
Volgens de Adobe technische helpdesk is er geen work-around voor dit `probleem` en volgens hun forum ook niet (Ik heb althans niets gevonden)
Ook op GOT gaf de zoekmachine slechts een error, dus vandaar dat ik een topic open hierover. Indien iemand toch een topic vindt dan graag een link, dan kan dit topic evt. weer dicht.
Dus: Weet iemand of dit te omzeilen is (crack van internet is misschien een idee, maar ik weet niet of dat legaal is)
Ik zit dus nu met legaal aangeschafte software dat ik niet kan gebruiken...
Mijn hardware: AMD ahtlon XP 2400+ / 1024 Mb 266 Dualchannel / Nvidia Nforce chipset
[ Voor 6% gewijzigd door d_marf op 09-03-2006 11:31 . Reden: Hardware lijstje toegevoegd ]