Toon posts:

Socket 939 schroef - Vapochill Micro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi LS,

Ik heb een Vapochill Micro aangeschaft voor mij nieuwe athlon 64 dual core systeem. Het moederbord is de populaire Asrock Dual sataII plank geworden.
Helaas word er bij Asetek vanuit gegaan dat je al de schroeven voor de clip hebt om de koeler op je socket te schroeven. Die zitten dus niet bij de Asrock. Erg knullig van Asetek trouwens, want van een koeler van meer dan 30 euro verwacht je toch wel gewoon even een setje (volgens hen dan wellicht overbodige) schroeven. Niet zo "high-end" als ze zelf beweren te zijn imo.
Weet iemand toevallig welk soort schroef ik hiervoor moet gebruiken want ik kan hierover geen informatie vinden via mijn google-brein.

bedankt,
Anton

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-05 11:34
Kijk hier eens even:
Asrock 939 dual sata 2 met thermalright X90

Denk dat je daar wel wat mee kunt ;).

Verwijderd

Topicstarter
Toen ik het in eerste instantie las (voor jou reply, waarvoor dank trouwens) leek dit over iets anders te gaan. Maar idd dit gaat over ongeveer het zelfde. Het is gewoon ronduit triest dat Asetek niet nog 2 van die pinnetjes erbij doet. (de 4 die ze leveren gebruik je om de koeler vast ete zetten aan het plasticdingetje dat die fans weer op het koelelement richt). In het kort, ik heb een RMA aangevraagd want dit is gewoon onzin.
Even tijdelijk de boxed koeler erbij, maar das toch wel triest als je 110 euro uitgeeft aan een Antec Peformance 180 kast :-/

• successor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-05 16:18
je kan ook proberen te werken met m3 schroefjes en moertjes ,als je echt die vapochill wil gebruiken , verder weet ik niet echt een goede oplossing ...

Out of the box? What box? There is no box.