[Muis] Welke muis?

Pagina: 1
Acties:
  • 195 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• iro
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05-2022
Ik heb al een enige tijd een Mx510, deze wordt ik zat omdat deze de laatste tijd niet zo snel reageerd en niet meer lekker in de hand ligt. Ik heb gekeken voor een Razer muis namelijk de: Razer DiamondBack. Ik zou graag van jullie willen weten wat de ervaring met deze muis is en of jullie evt. nog andere suggesties hebben. Ik heb ook een Qpad Lowsense, ik heb gehoord dat als je een Lazer muis gebruikt zoals een Razer Copperhead deze niet goed reageert op de Qpad Lowsense.

Ik heb wat op google en GoT gezocht, weinig gevonden.

Ps. ik heb grote handen ;)

Specs pc

• successor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-01 13:32
logitech G7 of G5 ?

Out of the box? What box? There is no box.

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:02
De muis ligt opeens niet meer lekker in de hand?
Is die van vorm veranderd dan? :D

Alle Logitech hebben dezelfde vorm dus de MX518 en G5/7 vallen al af.

• iro
Redje schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 10:43:
De muis ligt opeens niet meer lekker in de hand?
Is die van vorm veranderd dan? :D

Alle Logitech hebben dezelfde vorm dus de MX518 en G5/7 vallen al af.
Nee zo bedoel ik het niet, ik vind het tijd voor iets nieuws.. ik gebruik deze nu al geruime tijd en wil wel iets nieuws proberen :)

Specs pc

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Ga eens naar Mediamarkt, daar kun je de muizen proberen.

Ben zelf van een Logitech MX518 naar een Razer Diamondback gegaan. Vond de MX518 niet fijn in m'n hand liggen, over de Diamondback ben ik zeer tevreden.

[This is what you get when you mess with us]

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:02
IronGiant schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 11:03:
[...]

Nee zo bedoel ik het niet, ik vind het tijd voor iets nieuws.. ik gebruik deze nu al geruime tijd en wil wel iets nieuws proberen :)
Begreep hem wel maar het stond er zo grappig :D
Ik heb ook wel een beetje een muizen tik moet ik zeggen :X

Ik ben zelf van MX500 naar 518 gegaan, qua design identiek.
Drivers zijn net iets beter, en verder technisch iets beter (1600dpi vs 800dpi).

Nadeel van de G serie vind ik het ontbreken van de extra buttons, toch wel handig met BF2 enzo.

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-02 17:32

n00bs

Het is weer Zomer!

Je kan ook het gewicht in de muis eruit halen... dan ligt die ook al iets anders in je hand. Andere muismat nemen en iceskates eronder doen

• iro
n00bs schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 11:14:
Je kan ook het gewicht in de muis eruit halen... dan ligt die ook al iets anders in je hand. Andere muismat nemen en iceskates eronder doen
Ik heb al iceskates :P ik ga morgen of zaterdag wel even naar media markt :)

Specs pc

Verwijderd

Veel mensen zeggen dat de mx1000 het beste is als je grote handen hebt. De G5, G7 en raizor diamondback zijn echte gamersmuizen met hoge dpi (gevoeligheid) settings. De mx1000 is ook een lazermuis, alleen kan je hier geen gewichtjes in gooien en de dpi setting niet instellen.

Verwijderd

Iedereen hier is fan van Logitech... ik niet, heb zelf één keer een muis ervan gehad, en dat was eens maar nooit weer. Heb nu een fijne Microsoft muis van vorig millenium (nog net wel optisch) en die doet het prima. Voor m'n laptop heb ik een Microsoft Notebook Wireless 6000 lasermouse besteld, die ziet er beter uit dan die vage logitech laptopmuizen

• iro
Ik heb een Razer Copperhead gehaald, speelt erg lekker!! wel even wennen maar dan heb je ook wat. Bedankt voor jullie adviezen.

Specs pc

• Lostcuban
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-03-2008
FF een flinke offtopic:

Maar heeft iemand hier evaring met een mx510 icm een steelpad s&s?

My Specs | My BF2 Stats

Pagina: 1