[win2003] statusraport /.txt) bewerken. tbv leesbaarheid.

Pagina: 1
Acties:

• engelbertus
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:42
op het werk hebben we een licentie server voor een bepaald programma, waarbij er voor verschillende modules een licentie is.
voor het gebruik van het prgramma heb je eenn aantal van deze modules nodig, en we hebben licenties voor totaal 4 * het programma.

voor een aantal niet vaak gebruikte licenties hebben we slechts 1 of 2 licentie.
so far so good, maar de licentieserver is bepaald niet scheutig met informatie over wie nu precies welke licenties in gebruik heeft.

er is een hulpprogramma waarmee je de status van de licentieserver kunt opvragen.
nu heb ik een .cmd bestanje gemaakt die dat opslaat en toont in notepad.

het is nu verre van overzichtelijk, en een erg lang bestand.

ik wil dus dat bestand voor het bekijken zo bewerken dat het leesbaarder wordt, en overbodige tekst en lege regels worden verwijderd.

ik weet dat er bijv. onder linux tools zijn waarbij je zulke bewerkingen kunt doen ( maar hb daar geen ervaring mee) maar wij gebruiken windows 2003.
zijn erstandaard tools waarmee je txt bestanden kunt bewerken? zo niet welke kan ik dan wel gaan gebruiken?

of is het mogelijk om de bestanden op een of andere manier met excel te openen en dan daar iets te doen met macros oid?

hieronder volgt het begin het txt bestandje dat ik wil bewerken:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
lmutil - Copyright (c) 1989-2004 by Macrovision Corporation. All rights reserved.
Flexible License Manager status on Thu 3/9/2006 09:30

[Detecting lmgrd processes...]
License server status: xxxxxx
    License file(s) on xxxxxx:

xxxxx: license server UP (MASTER) v10.1

Vendor daemon status (xxx/xxx):

SCIA: UP v9.5

Feature usage info:

Users of ACTIVE_DOCUMENT:  (Total of 4 licenses issued;  Total of 2 licenses in use)

"ACTIVE_DOCUMENT" v1.0, vendor: SCIA
  floating license

Gebruiker gebruike-1ph6v8 gebruike-1ph6v8 (v1.00) (xxx/xxx 14128), start Thu 3/9 8:45
    et et et (v1.00) (xxx/xxx 15038), start Thu 3/9 9:29

Users of ASSEMBLED_CROSS_SECTION:  (Total of 4 licenses issued;  Total of 2 licenses in use)

"ASSEMBLED_CROSS_SECTION" v1.0, vendor: SCIA
  floating license

Gebruiker gebruike-1ph6v8 gebruike-1ph6v8 (v1.00) (xxx/xxx 2228), start Thu 3/9 8:45
    et et et (v1.00) (xxx/xxx 1134), start Thu 3/9 9:29

Users of CAD_MODEL:  (Total of 4 licenses issued;  Total of 2 licenses in use)

"CAD_MODEL" v1.0, vendor: SCIA
  floating license

Gebruiker gebruike-1ph6v8 gebruike-1ph6v8 (v1.00) (xxx/xxx 8833), start Thu 3/9 8:45
    et et et (v1.00) (xxx/xxx 953), start Thu 3/9 9:29

en op zijn minst wil ik dit verkorten tot het volgende:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
lmutil - Copyright (c) 1989-2004 by Macrovision Corporation. All rights reserved.
xxxxxx: license server UP (MASTER) v10.1
Feature usage info:

ACTIVE_DOCUMENT:  (Total of 4 licenses issued;  Total of 2 licenses in use)
    Gebruiker gebruike-1ph6v8 gebruike-1ph6v8 (v1.00) (xxx/xxx 14128), start Thu 3/9 8:45

ASSEMBLED_CROSS_SECTION:  (Total of 4 licenses issued;  Total of 2 licenses in use)
    Gebruiker gebruike-1ph6v8 gebruike-1ph6v8 (v1.00) (xxx/xxx 2228), start Thu 3/9 8:45

CAD_MODEL:  (Total of 4 licenses issued;  Total of 2 licenses in use)
    Gebruiker gebruike-1ph6v8 gebruike-1ph6v8 (v1.00) (xxx/xxx 8833), start Thu 3/9 8:45

het begin gaat over de licentieserver,
de hoofdletter woorden staan voor de licentie/modules.
de volgende regels geeft de informatie weer over de licenties die in gebruik zijn. 1 regel per licentie.
de format is niet helemaal bekend, maar ik denk dat dat zoiets als pc, gebruiker aanmeldingsnaam oid. daarna de versie van het programma dat de licentie op haalt, daarna de servernaam en de poortnummers voor de communicatie, en daarna van welke dag en tijd de licentie in gebruik is.

de informatie over de gebruikers mag daarbij nog ingekort worden tot alleen de gebruikersnaam, dag en tijd.

als iemand me hiermee op weg kan helpen, erg graag.

voor de toekomst zou ik dit nog willen aanpassen zodat de licenties gesorteerd weergegeven kunnen worden.
hiervoor zou dan de info in een database oid getopt moeten worden, en gesorteerd kunnen worden op gebruiker, licentie op alfabet, of licentie op gebruik.
maar dan ben ik nog weer een stap ingewikkelder bezig.
(ja, je begrijpt het. ik ben niet echt een "programeur/ ontwikkelaar" maar met een tool om die tekstfiles te ontdoen van lege en onnodige regels ben ik al een stuk geholpen.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Je zou wat met het windows commando findstr kunnen spelen.
Of als je zin hebt met regular expressions in PHP.

Maar dan moet je wel weten wat je kan verwachten in de file en zul je dus zelf een aantal filterregels in een batchbestandje moeten proppen.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• engelbertus
ik wil er geen php voor op de windows 2003 server installeren...

het zou voor de toekomst wellicht wel makkelijk zijn de output te pupliceren op de server, zodat ik het met een browser kan opzoeken.

de output is exact zoals er in et voorbeld staat.
een nieuw stuk begint telkens met Users ...
dan dezelfde regels, en als laatste de regels die aangeven welke gebruikers een licentie gerbuiken.

met linux heb awk, en sed bijvoorbeeld.die per regels iets kunnen doen ( bijvoorbeeld verwijderen)
is er niet zoiets voor windows?

innotepad zelf werkt het oojk niet handig. ik kan bijvoorbeeld niet meerdere regels tegelijk, verwijderen, of tabs verwijderen met find and replace.

• MaNDaRK
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:38
Ik kan wel even kijken of ik een klein programmatje voor je kan maken (speciaal voor jou probleem).

Moet het een commandline tooltje worden :?

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Batchfile:
1
2
3
4
@echo off
findstr lmutil %1
findstr Flexible %1
... etc...

en dat aanroepen met bestandje.bat <naamvanfile> > <naamvannieuwefile>
Kan je niet zoietsproberen?
Dan moet je alleen voor elke regel die je wilt bewaren een findstr gebruiken, kan ook met regular expressions.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Kan je niet beter de individuele features van lmutil requesten (lmutil -c licname -f ACTIVE_DOCUMENT) en vervolgens verder gaan filteren met findstr, for /? etc :)

• engelbertus
het gaat erom dat de stukjes per licentie duidelijk worden gegroepeerd dan zoek ik daarin wel de juiste licentie die bijvoorbeeld een probleem is.

in de standaard tekst staan teveel nietszeggende regels, en is de licentienaam niet snel herkenbaar.

ik heb geen idee hoe findstr werkt, maar daar kan ik wel naar kijken.
inderdaad, commandline is het handigst. ik heb nu in het cmd bestand:

cd c:\flexlm
lmutil lmstat -a -c 10.dat > status.txt
notepad status.txt

@elevator
ik denk niet dat het individueel opvragen van de licentiemodule handig is, omdat er een stuk of zestig zijn. ik ken de namen ook niet uit het hoofd, en het gaat erom om te zien welke modules helemaal uitgegeven zijn, en aan wie.
of bedoel je iets anders?

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

findstr

En het is een commandline commando :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• engelbertus
elevator schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 10:55:
Kan je niet beter de individuele features van lmutil requesten (lmutil -c licname -f ACTIVE_DOCUMENT) en vervolgens verder gaan filteren met findstr, for /? etc :)
hmm wat ik doe is een optie voor de optie lmstat van lmutil, maar lmutil lmstat -a geeft foutmelding dat het licentiebestand niet bestaat, ik geef daarom ook het licentiebestand op met -c

ik krijg dan alle informatie van de licentiemodules, inclusief de status van de server. die is niet perse noodzakelijk, maar zo weet ik in ieder geval of die draait of niet.

ik heb gekeken naar findstr.
ik wil graag van de regels die beginnen met "Users" het begin ervan "Users of" verwijderen, zodat elk blokje vooraan de regel begintmet de licentie naam, en de overige gegevens over die licente ( de gebruikers) ingesprongen weergegeven worden.
lege regels wil ik ook verwijderen..

het "parsen"? van de tekstop de dingen die ik wel wil hebben vereist dat ik een hele lange lijst in een batchbestand moet stoppen ( voor elke licentie, voor elke gebruikersnaam)
en wat doe ik als er een verschillend aantal gebruikers is.
als er 1 gebruiker is die een licentie gebruikt, en ik zoek weer naar een gebruiker, dan wordt de gebruiker weergegeven die de volgende licentie gebruikt, maar kan ik niet zien dat het over de volgende licentie gaat op het scherm.

[ Voor 3% gewijzigd door engelbertus op 09-03-2006 11:38 ]

• engelbertus
Gonadan schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 11:19:
findstr

En het is een commandline commando :)
ik heb het gezien, maar ik denk dat het erg lastig wordt om in de juiste volgorde te zoeken, voornamelijk omdat er 10 gebruikers zijn, en 4 programma-licenties, maximaal zijn dus 4 programma-licenties door 4 van de tien gebruikers in gebruik, maar het kan ook zijn dat er slechts 1 licentie in gebruik is en dus slechts 1 gebruiker voorkomt na elke licentie.
er zijn daarnaast optionele modules, waar we minder dan 4 licenties voor hebben.

ik zou alle licenties en alle gebruikers in een script moeten opnemen, en een voorwaardelijke constructie moeten bedenken die goed werkt.
het verwijderen van steeds 4 opvolgende regels :

code:
1
2
3
4
legeregel
  "ACTIVE_DOCUMENT" v1.0, vendor: SCIA
  floating license
legeregel

zou toch makkelijker moeten kunnen, zelfs als ACTIVE_DOCUMENT ook een andere tekst kan zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door engelbertus op 09-03-2006 11:50 ]

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

tsja, ik ben bang dat er toch echt geprogrammeerd moet worden om dit goed op te lossen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• MaNDaRK
Ik heb maar even een klein commandline tool gemaakt :)

Als ik de file parse met mijn tooltje dan komt dit er uit:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22

Feature usage info:

ACTIVE_DOCUMENT:

ASSEMBLED_CROSS_SECTION:

CAD_MODEL:

Het programma kan hier worden gedownload en werkt als volgende:
code:
1
LogParse.exe logbestand.txt nieuwbestand.txt

logbestand.txt = het logbestand wat je wilt parsen
nieuwbestand.txt = de nieuwe naam van het geparsde bestand

Het is geschreven in VisualBasic6, als je de source code wilt hebben moet je me even mailen.

Suc6 er mee :)

[ Voor 5% gewijzigd door MaNDaRK op 09-03-2006 12:25 ]

• engelbertus
heey das erg cool van je, bedankt. ik zal het zo even proberen op het hele bestand.

hoe heb je dat progje gemaakt?

het is een exe, dus ik kan het niet ff bekijken of aanpassen denk ik he?

ik zou er graag nog wel bij hebben zoiets van "Total 4, 2 in use" of gewoon die hele regel ongemoeid laten.

[ Voor 23% gewijzigd door engelbertus op 09-03-2006 12:27 ]

• MaNDaRK
Het is inderdaad een exe, ik kan je eventueel de source code wel even toesturen.

Maar je mag ook je vragen / opmerkingen en aanpassingen hier ook even posten. Dan pas ik het zo voor je aan :)
ik zou er graag nog wel bij hebben zoiets van "Total 4, 2 in use" of gewoon die hele regel ongemoeid laten.
Ik zal het even aanpassen. Momentje ;)

[ Voor 31% gewijzigd door MaNDaRK op 09-03-2006 12:29 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

engelbertus schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 11:29:
hmm wat ik doe is een optie voor de optie lmstat van lmutil, maar lmutil lmstat -a geeft foutmelding dat het licentiebestand niet bestaat, ik geef daarom ook het licentiebestand op met -c
Mjah, met 'lmutil lmstat -c ..\test.lic -f FEATURE_NAME' kan je dus specifieke info van die specifieke feature uit die specifieke flexlm's licensing file halen :)

Ga gewoon even spelen met die tool daar kan je iig al veel meer specfieke info uit halen dan wat je nu hebt :)

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-08 23:56

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Aangezien dit topic weinig met programmeren te maken heeft (Meer dan een scriptrequest kan ik er niet van maken) hoort hij niet in programming thuis. Daarom verplaats ik dit topic dan ook naar Software Algemeen.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• MaNDaRK
engelbertus schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 12:25:
heey das erg cool van je, bedankt. ik zal het zo even proberen op het hele bestand.

hoe heb je dat progje gemaakt?

het is een exe, dus ik kan het niet ff bekijken of aanpassen denk ik he?

Je kan hier de nieuwe versie downloaden ;)

• engelbertus
@elevator
het probleem is dat de server wel eens iets verkeerd doet met de licenties weer vrij te geven, of dat het wat lang duurt eer hij ze vrij geeft of oziets

een andere vestiging gebruikt vaak de licenties via een VPN.
die wordt wel eens verbroken, en dan wordt de licentie niet vrijgegegevn. maar soms hebben ze ook geen vpn verbidning, of geen toegang tot de server.

beetje vaag, I know.

maar dan bellen ze mij op om te kijken of die en die module ook bij ons gebruikt wordt.
het probleem is dat de modules in het programma zijn vertaald naar en technische omschrijving in het nederlands, terwijl dat in het licentie bestand natuurlijk een technische engelse omschrijving is.
ik weet dan ook meestal niet welke modulenaam ik op zou moeten zoeken, maar als ik ze ff langs loop kan ik het wel vertalen.
dn kan ik het kantoor rond lopen of met een druk op een knop kijken welke licenties er zijn uitgegeven en welke gebruikers er mee werken, en of er nog öude" niet vrijgegeven modules in gebruik zijn gebleven. het gaat dus niet zo zeer om specifieke info.
ik kijk dan ff via remote desktop op de server of de licentieserver draait en dergelijke en meestal blijkt daar niets mis te zijn, ik dus voor niks bezig, en ik hoor er later nooit weer iets over van die andere vestiging, en dan is er blijkbaar iets mis met hun verbinding, waar ik geen invloed op heb.

door de status van de licentieserver met een druk op de knop, inclusief het gebruik van alle licenties op het scherm te krigen, weet ik meteen of ik wel of niet tijd moet besteden aan de klacht van de nevenvestiging.

ik zal nog wel even kijken welke info lmutils nog meer kan geven op de manier die jij uitlegt, maar ik denk dat ik daar niet zoveel meer mee kan.

edit:

er komt met jou commando niet meer info bovendrijven, de optie -f zorgt er voor dat alleen de info over de gespecificeerde module tevoorschijn komt.
ik heb toch liver de gegevens van alle modules

ik denk dat ik maar een taak ga plannen die het status rapport elke zoveel minuten in mijn gedeelde map op de server zet, zodat ik het vanaf mijn werkstation zo kan openen als dat nodig is, of dat ik het op de interne website zet.

[ Voor 13% gewijzigd door engelbertus op 09-03-2006 12:48 ]

• engelbertus
ha bedankt, het werkt in iedergeval ook met het hele logbestand. zou je de source naar me unnen sturen? dan kan ik zien hoe je dat hebt gedaan. met welk programma heb je dat geprogrameerd?

ik zou nog wel willen dat de regels waar de gebruikers op staan een stukje zijn ingesprongen, zodat de naam van de modules er meer uit springt. en dan het liefst dat het uitlijnt onder het haakje openen, maar dat zal wel moeilijk gaan, omdat dit niet bij elke module hetzelfde is ( de modulenam is niet steeds even lang)

code:
1
2
3
ACTIVE_DOCUMENT:  (Total of 4 licenses issued;  Total of 2 licenses in use)

zoals hieronder. of is het niet opractisch om tekst in zon log bestand te laten inspringen, als je er evt later nog iets mee wilt doen? (dat je dan weer met die spaties en zo zit te klooien als je wilt zoeken vervangen of sorteren)

[ Voor 14% gewijzigd door engelbertus op 09-03-2006 13:03 ]

• MaNDaRK
Ik zal het even aanpassen voor je, het is niet zo een grote ingreep.

Voor de source moet je me maar even mailen, want je mail adres staat niet in je profiel. Ik heb dit in Visual Basic 6 gemaakt ;)

Nieuw voorbeeldje:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22

Feature usage info:

ACTIVE_DOCUMENT: (Total of 22 licenses issued;  Total of 2 licenses in use)

ASSEMBLED_CROSS_SECTION: (Total of 14 licenses issued;  Total of 2 licenses in use)

CAD_MODEL: (Total of 4 licenses issued;  Total of 2 licenses in use)

Nieuwe versie is hier te downloaden :)

[ Voor 86% gewijzigd door MaNDaRK op 09-03-2006 14:07 ]

• engelbertus
onderstaand is hoe het er nu bij mij uit komt te zien met de nieuwe logparse.exe:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22

Feature usage info:

ACTIVE_DOCUMENT: (Total of 22 licenses issued;  Total of 2 licenses in use)
pt pt pt (v1.00) (xxx/xxx 15038), start Thu 3/9 9:29

ASSEMBLED_CROSS_SECTION: (Total of 14 licenses issued;  Total of 2 licenses in use)
pt pt pt (v1.00) (xxx/xxx 1134), start Thu 3/9 9:29

CAD_MODEL: (Total of 4 licenses issued;  Total of 2 licenses in use)
pt pt pt (v1.00) (xxx/xxx 953), start Thu 3/9 9:29

ik weet niet hoe je de gebruikers nu identificeert, maar de naam van de gebruikers kan ook anders zijn dan et, of Gebruiker. zoals je ziet kan dit ook pt zijn, maar er zijn nog meermogelijkheden, en bij nieuwe werknemers nog meer.

mocht dit problemen opleveren dan is het blijkbaar wel mogelijk de gebruikers onafhankelijk van de naam op te sommen, maar dan zonder de inspringing?

[ Voor 6% gewijzigd door engelbertus op 09-03-2006 14:29 ]

• MaNDaRK
Ik spring in op:
• et et et
• Gebruiker

Maar na 'ACTIVE DOCUMENT' e.d. komen er altijd 2 regels?

• engelbertus
nee. maximaal 4 ( er kan 4 maal een gebruiker een licentie nemen om het programma te gebruiken, omdat we 4 licenties hebben)

er zijn dus voor elke gebruiker die met het programma wil werken zijn er een heel aantal modules/licenties benodigd.

daarnaast zijn er modules warvan we minder dan 4 hebben. een gebruiker moet die modules kiezen bij het opstarten van het programma, en dan wordt er ook daarvoor een licentie opgehaald.

het log bestand geeft voor alle licenties dus hoeveel er gebruikt worden en door wie, en wat aanvullende informatie per gebruiker.

als er twee gebruikers actief zijn, zijn een aantal modules 2 keer in geburuik, sommige andere 1 keer, en nog weer andere bijvoorbeeld niet.

misschien is het een optie om regels waarin het woord "start" voorkomt, in te laten springen?
dat is uniek voor regel over gebruikers

maar er kunnen dus ook minder dan 4 zijn. ik kan je wel het hele logbestand opsturen.

hoe herken je dan de regels met ACTIVE_ DOCUMENT ?

• MaNDaRK
Ik herken die regels aan de '' quotjes :)

Mail me anders even een groot log bestand, zal ik er morgen even naar kijken!

Me mail adres is: mandark 8 [SHIFT + 2] g mail . com ;)

[ Voor 19% gewijzigd door MaNDaRK op 09-03-2006 16:22 ]

• engelbertus
ok en dan zoek je vervolgens de vorige regel met dat woord tussen quotjes?

ik dacht dat je die herkende aan de tekst "Users"

ik heb je even een bestand gemaild. er zijn op dat moment 2 gebruikers met het programma bezig et, dat ben ik,
en een collega (pt)

• engelbertus
Ik heb net weer even het scriptje geprobeerd. er zijn nu echter geen gebruikers. je programma vindt nu dus ook geen quote tekens en dus ook geen ACTIVE_DOCUMENT e.d. er wordt dus nu helemaal niks weergegeven. het lijkt me handig als je je script zo aanpast dat je alle regels waarin Users staat hiervoor gebruikt ipv de quotes ?
voor het herkennen van de regels over gebruikers gebruik je denk ik het beste "start" als herkenning?

het is maar even een aanwijzing he;-) ik heb nog geen idee hoe je broncode eruit ziet.
Het is nl wel de bedoeling dat ook de modules waarvan er op dat moment niemand een licentie gebruikt, wel worden weergegeven als bijvoorbeeld
Total x, 0 in use.....

• MaNDaRK
Ik heb al je verzoekjes doorgevoerd :)

Nieuwe versie kan je hier downloaden :)

• engelbertus
bedankt alvast. ik heb vandaag en atv dag, dus ik kan het wrs pas maandag eens bekijken.. ik zou er erg blij mee zijn als het goed werkt!

• MaNDaRK
Het bestand was je me gemaild had, ziet er nu net zo uit als jou verkorte versie in de TS :)

• engelbertus
ok, dan moet het helemaal goed zijn!
heb je ook de broncode terug gemaild? was ik wel erg benieuwd naar\, vor maandag.
kan ik zelf ook zoiets maken of eb ik dan een programma nodig om te programmeren ?

• MaNDaRK
Je hebt het programma Microsoft Visual Basic 6 nodig (met de nieuwste servicepack) ;)

Ik heb je ondertussen de source ook gemaild :)

• engelbertus
oh.. dat heb ik niet.. nou ja.. dan maar eens kijken of ik dat ergens kan vinden.. kan ik de ource wel bekijken dan/

• MaNDaRK
Jahoor, je kan alle bestanden bekijken met Notepad :)

Ik heb alles ook van commentaar voorzien. Dus je kan ook zien waar mijn programma op reageerd.

• engelbertus
ik heb het even bekeken. en het gaat nu denk ik wel bijna goed.
het enige wat nog ontbreekt in het resultaat zijn de licenties / modules waarbij staat total x licenses issued; 0 licenses in use.

bij deze modules zijn er nl ook geen gebruikers, er zijn dus geen regels met gebruikers, en ook geen regel met quotes, ook geen regels met floating license, en zodoende worden er over deze modules geen gegegevens weergegeven door het programma dat je hebt gemaakt.

is hier nog iets aan te doen? of wordt dat erg lastig?

• MaNDaRK
Sorry, ik lees je post nu pas. Ik ga er zo even naar kijken ;) ik weet niet of het lastig wordt :P

Ik heb er naar gekeken, dit was vrij simpel te maken :)

De nieuwe versie kan je hier downloaden!

Waar kan de rekening naartoe :? :+

[ Voor 54% gewijzigd door MaNDaRK op 14-03-2006 12:19 ]

• engelbertus
ah dankje! gelukkig was het niet te veel werk..

hmm de rekening.. ik weet niets van een rekening :S
maar misschien kun je iets naar de makers van de flexlm tools sturen? 8)
Pagina: 1