Ik ben op zoek voor een goede hosting voor mijn website. Ik wil hier Mambo/Joomla installeren en ook streaming video gebruiken. Op google heb ik zitten zoeken maar zie door de bomen het bos niet meer. Ik verwacht 100 mb nodig te hebben, geen datalimiet etc.
Daar ga je de fout in, er is altijd een datalimiet. Webhosts die "unlimited transfer" of iets in die trend aanbieden zijn in 9 van de 10 gevallen niet te vertrouwen. Verder zou ik je willen afraden om joomla/mambo te gebruiken, de boel is zo hackbaar als ik weet niet wat.geen datalimiet
Zie ook: Hosting FAQ
[ Voor 16% gewijzigd door Peter op 09-03-2006 09:27 ]
ehm, juist die hackbaarheid geeft aan dat je ermee kan doen wat je wilt, dat is juist het mooie van open source, als je wilt kan je zo nieuwe functionaliteiten erbij hacken.Peter schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 09:26:
Verder zou ik je willen afraden om joomla/mambo te gebruiken, de boel is zo hackbaar als ik weet niet wat.
mocht je echter bedoelen dat er veel veiligheidslekken oid inzitten, dan moet je even bedenken dat mamo/joomla een erg veel gebruikt pakket is waardoor fouten sneller opgemerkt worden, echter die worden ook snel opgelost. Je moet alleen zorgen dat je capabel geneog bent om ook te updaten, maar dat is met alle software zo.
Dit topic is inderdaad een beetje kort. Je had tenminste even kunnen melden wat je al gevonden hebt. Echter, zoals je in de I&T policy had kunnen lezen zijn deze topics niet meer welkom in dit forum.
SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment
Ayofe Theme for Symbian S60
Dit topic is gesloten.
![]()