Hoihoi,
zit hier met een ASUS A8N SLI Deluxe bordje. Daarop slechts 1 HD van 200GB via SATA (geen raid config).
Computer wil zijn xp niet meer opstarten, dus xp herinstalleerd, alles start goed op,blablabla
Probleem:
door herinstall van xp is hij z'n drivers kwijt, dus ik driver cd van asus erin, hij start niet auto op dacht ik, dus ik naar deze computer en naar verkenner, cd-drives zijn foetsie verdwenen.
es heropstarten --> ze staan herkend in bios.
Ondernomen dingetjes:
paar keer heropgestart
es loskoppelen, opstarten, terug afsluiten, terug aankoppelen, terug opstarten
es elke speler op een andere IDE kabel gezet, es geswitched
es afzonderlijk aangesloten.
Iedere keer no problems in bios, alleen maar in xp
via configuratiescherm --> systeembeheer --> computerbeheer eens bekeken, daar staan ze ook niet.
via apparaatbeheer zie ik vraagtekens staan bij IDE ATA/ATAPI-controllers, just bij die IDE kanalen die ik nodig heb, werk stuurprogramma bij, moet heropstarten, bij heropstart staan dezelfde vraagtekens er nog steeds
Ben teneinde raad, iemand die deze trieste gast kan helpen
zit hier met een ASUS A8N SLI Deluxe bordje. Daarop slechts 1 HD van 200GB via SATA (geen raid config).
Computer wil zijn xp niet meer opstarten, dus xp herinstalleerd, alles start goed op,blablabla
Probleem:
door herinstall van xp is hij z'n drivers kwijt, dus ik driver cd van asus erin, hij start niet auto op dacht ik, dus ik naar deze computer en naar verkenner, cd-drives zijn foetsie verdwenen.
es heropstarten --> ze staan herkend in bios.
Ondernomen dingetjes:
paar keer heropgestart
es loskoppelen, opstarten, terug afsluiten, terug aankoppelen, terug opstarten
es elke speler op een andere IDE kabel gezet, es geswitched
es afzonderlijk aangesloten.
Iedere keer no problems in bios, alleen maar in xp
via configuratiescherm --> systeembeheer --> computerbeheer eens bekeken, daar staan ze ook niet.
via apparaatbeheer zie ik vraagtekens staan bij IDE ATA/ATAPI-controllers, just bij die IDE kanalen die ik nodig heb, werk stuurprogramma bij, moet heropstarten, bij heropstart staan dezelfde vraagtekens er nog steeds
Ben teneinde raad, iemand die deze trieste gast kan helpen
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2006 09:26 ]