24x sf175s + gw5000-dt op oost
Ik heb zelf diverse Kenwood radio's gehad. Opzich geen problemen mee gehad. Wel heb ik destijds eentje gehad met het zgn. Mask systeem (handmatig) waarbij je het frontje kon omdraaien zodat het net lijkt alsof er niets zit. De flatcable waarmee deze verbinding had met de unit wilde nog wel eens beschadigen waardoor de informatie op het display niet meer zichtbaar was. Was overigens ook een bekend probleem bij kenwood werdt dus bij mij altijd onder garantie gerepareerd!
For rent
Hier ook een tijdje terug kenwood gehad. Eigenlijk nooit gedoe mee gehad.
Enneh.. die 4x45 watt is gelogen, maar daar maar ongeveer 4x13 van...
Enneh.. die 4x45 watt is gelogen, maar daar maar ongeveer 4x13 van...
Wise enough to play the fool
Deze radio is amper uit... Denk niet dat je veel ervaringen gaat vinden nog...
Maar; aan een kenwood kun je je geen buil vallen, vind het persoonlijk alleen niet om aan te zien...
Maar; aan een kenwood kun je je geen buil vallen, vind het persoonlijk alleen niet om aan te zien...
Niet om aan te zien? Ik moet gewoon een radio hebben die bij een golf 4 past en dit is samen met een pioneer de enige die rood/blauw display heeft en wat dus mooi bij het interieur past.MikeyMan schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 10:00:
(dit is trouwens de 4534, maar die lijkt er precies op. Ik vind het wel mooi)
Alleen ik begreep dat de pioneer de naam van een mp3 niet door het scherm laat scrollen en dat vind ik een behoorlijk minpunt.
[ Voor 7% gewijzigd door VivaAtloni op 09-03-2006 10:45 ]
24x sf175s + gw5000-dt op oost