Op mijn servertje draaide heel vrolijk WinXP met IIS, PHP en MySql. Laats is er iets fout (wat, geen idee?!?) gegaan met OS waardoor deze niet meer opstart. Dit moet op zich geen probleem zijn, gewoon data overpompen en op een nieuwe install er weer op zetten.
Dit gaat ook allemaal vrij soepel op een punt na, ik kan niks met de .frm bestanden van de MySql/InnoDB tabellen. Deze bestanden zouden moeten werken in combinatie met een log file(s), en ik dacht ik installeer weer precies dezelfde MySql versie, vervang de data-dir en klaar is kees Mitrilvich! Op het moment dat ik MySql service op probeer te starten nadat ik de data-dir heb vervangen krijg ik de volgende error's:
Van MMC service manager:
MySql log-file:
De hele MySql is te beschrijven en lezen door iedereen. De MySql versie is 4.0.14 en de tabellen waar het om gaat zijn van het type InnoDB. Het originele OS is niet meer te starten (HD is nog wel intact) en dat was een volledig gepatchte WinXP UK.
Ik heb gezocht op google en search van GOT maar niks kunnen vinden, help!
Dit gaat ook allemaal vrij soepel op een punt na, ik kan niks met de .frm bestanden van de MySql/InnoDB tabellen. Deze bestanden zouden moeten werken in combinatie met een log file(s), en ik dacht ik installeer weer precies dezelfde MySql versie, vervang de data-dir en klaar is kees Mitrilvich! Op het moment dat ik MySql service op probeer te starten nadat ik de data-dir heb vervangen krijg ik de volgende error's:
Van MMC service manager:
code:
1
2
| Kan de mysql4014-service op Lokale computer niet starten. Fout 1067: Het proces is onverwachts beëindigd. |
MySql log-file:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| 060309 0:33:47 InnoDB: Operating system error number 5 in a file operation. InnoDB: See http://www.innodb.com/ibman.html for installation help. InnoDB: The error means mysqld does not have the access rights to InnoDB: the directory. It may also be you have created a subdirectory InnoDB: of the same name as a data file. InnoDB: File name .\ibdata1 InnoDB: File operation call: 'open'. InnoDB: Cannot continue operation. |
De hele MySql is te beschrijven en lezen door iedereen. De MySql versie is 4.0.14 en de tabellen waar het om gaat zijn van het type InnoDB. Het originele OS is niet meer te starten (HD is nog wel intact) en dat was een volledig gepatchte WinXP UK.
Ik heb gezocht op google en search van GOT maar niks kunnen vinden, help!