Toon posts:

Opengl

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo.....ik heb een asus v7700 deluxe videokaart en onder UT wil ik dan op Opengl spelen maar dan doet UT het niet ;'( ....ik kan Ut alleen in d3d spelen en das wel minder weet iemand hoe ik wel in opengl kan spelen

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:47

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Je kan UT beter niet in OPENGL draaien...D3D draait bij bijna iedereen sneller.

Maar OPENGL is grafisch gezien stukken mooier, als je het goed instelt. OPENGL vraagt wel wat meer geheugen. Ik raad niet aan om het te gaan draaien met minder dan 196 meg geheugen. Mijn celly 533 met 128 meg heeft namelijk wat moeite met OPENGL als ik voor UT ook andere proggies heb gebruikt.

Download de goede Nvidia drivers, ik gebruik zelf 6.35, dat werkt prima.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Verwijderd

Topicstarter
Ik draai met de nvidia 6.50 drivers en dit zijn de snelste voor mijn kaart en ik heb 256 mb intern....dus dat moet gewoon zijn volgens mij.....

Verwijderd

Je kunt bij UT als je moet kiezen tussen (bij jou waarschijnlijk) D3d rendering en Software toch ook daar ergens een vinkje aanvinken (neee, zijn die dingen daar echt voor ??!!?? :) ) "show all devices" ofzo, dan staat opengl er bij mij iig wel bij!

Verwijderd

Ik heb ook zoiets maar dan met gewoon unreal. Als ik daar bij de advanced optied openGL kies en dan de advanced opties afsluit krijg ik gelijk een KERNEL32.DLL error :(
Dus ik kan unreal alleen in D3D spelen maar ik vond hem mooier op mijn P200MMX met voodoo 1 dan nu op mijn tb-900 met gf2 op D3D. Weet iemand waar dit door komt en hoe ik hem wel op openGL kan krijgen? Ik heb detonator 6.31 en ook de laatste unreal patch want anders kan je D3D en openGL al niet eens kiezen.