Toon posts:

[Premiere] Import probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb in aftereffects een intro gemaakt en geexporteerd als een lossless avi. In deze intro zit een foto verwerkt en wat titels.
De geexporteerde avi is prima van kwaliteit en scherp.
Wanneer ik nu deze avi in Premiere importeer dan wordt de kwaliteit ploseling erg slecht tijdens het afspelen. Het beeld is dan erg pixalated.
Wanneer ik de source bekijk in premiere wordt het beeld erg slecht tijdens het afspelen, als ik het beeld vervolgens pauseer word het wel weer scherp. Ook na het lossless exporteren vanuit premiere blijkt het beeld erg slecht van kwaliteit te zijn.

Ik zoek me al een week suf om een oplossing te vinden maar wat ik ook probeer de kwaliteit blijft slecht.

Alvast bedankt voor het meedenken.

Verwijderd

Ik heb dit probleem ook wel eens gehad. Bij mij had het toen te maken met het feit dat mijn Pixel Aspect Ratio niet goed stond ingesteld. (te vinden onder Project Settings > Video) Als je bv het filmpje in After Effects de Pixel Aspect Ratio op Square Pixels hebt staan en in Premiere op D1/DV PAL (1.067) wat geloof ik automatisch gebeurt, kan dit voorkomen.

Misschien even checken of dit het probleem veroorzaakt. Uiteraard moeten bij het importeren alle settings exact gelijk zijn als het bronfilmpje. (grootte, framerate etc)