Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Panda Anit-vvirus 2006

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
na een hele lange tijd te hebben gezworen bij norton antivirus ben ik toch mar over gestapt naar Panda, dit vanwege dat norton me pc wel heel erg straag maakt.

Maar nu heb ik een paar problemen met panda, sinds de installatie ervan kan ik niet meer me email bekijken via het internet van gmail en hotmail. Weet iemand hier hoe ik dit moet verhelpen, ik heb overal gezogt in Panda zelf mar kan niks vinden.

Verwijderd

Ik heb het ook even gehad, vond het geen fijn programma en het bleef maar zeuren om te registreren. Had dit al gedaan maar bleef toch maar terugkomen. Inmiddels draai ik Norman antivirus en daar ben ik zeer tevreden over.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:02

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Verwijderd schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 23:14:
na een hele lange tijd te hebben gezworen bij norton antivirus ben ik toch mar over gestapt naar Panda, dit vanwege dat norton me pc wel heel erg straag maakt.

Maar nu heb ik een paar problemen met panda, sinds de installatie ervan kan ik niet meer me email bekijken via het internet van gmail en hotmail. Weet iemand hier hoe ik dit moet verhelpen, ik heb overal gezogt in Panda zelf mar kan niks vinden.
Als je de virusscanner uitschakeld werkt het dan wel? Werkt het ook als je je email probeert te bekijken met meerdere browsers (Internet Explorer of FireFox e.d.)?. Heb je een reinstall al overwogen? Probeer eens wat meer uit zou ik zeggen.

offtopic:
het is trouwens *gezocht en niet gezogt ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)