Na mn pc eindelijk aan de praat hebben gekregen starte ik vol spanning cs1.6 op ;D
Het spel deed het maar de prestaties van mn muis bleven een beetje achter.
De muis gaat vanzalf naar het midden van het scherm en van dat punt krijg ik hem met geen mogelijkheid af .. Dit was dus het probleem in CS1.6. Bij het starten van UT hetzelfde probleem alleen ging de muis in de linkerbovenhoek vastzitten. Keyboard werkt overgens wel.
In windows doet alles in perfect, en ik heb ook nog q4 geprobeerd en daar werkt het ook allemaal naar behoren.
Ik heb geprobeerd:
- Mouseware geinstalleerd
- Zowel USB als PS2 geprobeerd
- Laatste videokaart drivers
- Steam reinstall
Dit alles had geen succes als resultaat.
Heeft iemand een idee wat ik heiraan kan doen? want ik moet zeggen dat het niet lekker speelt ..
System specs:
AMD 64 3500+
2x 1GB Corsair PC4000
1x 250GB p-ata
1x 250GB s-ata
Geforce 7800GTX TOP
2x NEC DVD-RW
Enermax Liberty 620Watt PSU
Windows XP Pro SP2
Het spel deed het maar de prestaties van mn muis bleven een beetje achter.
De muis gaat vanzalf naar het midden van het scherm en van dat punt krijg ik hem met geen mogelijkheid af .. Dit was dus het probleem in CS1.6. Bij het starten van UT hetzelfde probleem alleen ging de muis in de linkerbovenhoek vastzitten. Keyboard werkt overgens wel.
In windows doet alles in perfect, en ik heb ook nog q4 geprobeerd en daar werkt het ook allemaal naar behoren.
Ik heb geprobeerd:
- Mouseware geinstalleerd
- Zowel USB als PS2 geprobeerd
- Laatste videokaart drivers
- Steam reinstall
Dit alles had geen succes als resultaat.
Heeft iemand een idee wat ik heiraan kan doen? want ik moet zeggen dat het niet lekker speelt ..
System specs:
AMD 64 3500+
2x 1GB Corsair PC4000
1x 250GB p-ata
1x 250GB s-ata
Geforce 7800GTX TOP
2x NEC DVD-RW
Enermax Liberty 620Watt PSU
Windows XP Pro SP2