Toon posts:

[XP] Muis probleem in games*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na mn pc eindelijk aan de praat hebben gekregen starte ik vol spanning cs1.6 op ;D
Het spel deed het maar de prestaties van mn muis bleven een beetje achter.
De muis gaat vanzalf naar het midden van het scherm en van dat punt krijg ik hem met geen mogelijkheid af .. Dit was dus het probleem in CS1.6. Bij het starten van UT hetzelfde probleem alleen ging de muis in de linkerbovenhoek vastzitten. Keyboard werkt overgens wel.

In windows doet alles in perfect, en ik heb ook nog q4 geprobeerd en daar werkt het ook allemaal naar behoren.

Ik heb geprobeerd:
- Mouseware geinstalleerd
- Zowel USB als PS2 geprobeerd
- Laatste videokaart drivers
- Steam reinstall

Dit alles had geen succes als resultaat.

Heeft iemand een idee wat ik heiraan kan doen? want ik moet zeggen dat het niet lekker speelt ..

System specs:
AMD 64 3500+
2x 1GB Corsair PC4000
1x 250GB p-ata
1x 250GB s-ata
Geforce 7800GTX TOP
2x NEC DVD-RW
Enermax Liberty 620Watt PSU
Windows XP Pro SP2

• Kluk-Kluk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-03 22:26

Kluk-Kluk

laat maar vallen.....

Ik wil geen open deur intrappen, maar weet je zeker dat het niet aan je Windows(XP) install ligt.

Ik heb dergeijke problemen namelijk nog nooit gezien met welke versie van CS dan ook.

(Speel zelf zowel CS 1.6 als CS:S)

Powered By C8H10N4O2

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:52

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Ik haal uit je verhaal dat het een logitech muis betreft? Welke? Niet echt ervaring mee, maar ik heb met optische muizen (ga ik maar even van uit dat je die hebt dan) wel vaker gehad dat er stof of een klein haartje op of nabij de lens van de muis lag waardoor deze weinig tot geen beweging registreerde...

offtopic:
Note to self: binnenkort kamer schoonmaken...

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20-02 21:06
Lijkt alsof er een programma is wat de focus steelt...

En bij UT: Hoe kan in een 3D-FPS in godsnaam de muis in "Linkerbovenhoek" zitten.... ???

Verwijderd

welke muis is het?

heb je al een andere geprobeerd?

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2006 21:37 . Reden: vergeten wat er bij te zetten ]

Verwijderd

Topicstarter
Ow ja dat was ik nog vergeten, het gaat idd om een Logitech muis en dan de Dual Optical.

Andere muis nog niet geprobeerd, zou ik even ergens vandaan moeten trekken.
Bij UT zit de muis in het menu in de linkerbovenhoek of ie in-game daar nog steeds zit durf ik neit te zeggen, bij CS1.6 connect ik vanuit steam meteen naar een server en kom ik emteen in-game

De windows install staat er +- 3 dagen op en ik daar ging niks mis iig. Tevens een CD die ik vaker heb gebruikt en nooit problemen mee heb gehad.

*edit* Andere muis (compaq balmuisje ps2) geprobeerd en zelfde probleem ..

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2006 21:51 ]

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

[was overbodig]

[ Voor 88% gewijzigd door Fish op 09-03-2006 00:18 ]

Iperf

• artacis
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-02 08:26
Ik heb ook een Dual Optical, maar de hoedanigheid van de problemen zoals jij ze omschrijft herken ik niet.

Ik heb wel met enige regelmaat problemen tijdens gamen (shooter, RTS) Het gebeurd wel eens dat de muis dan de hele tijd 'maar één kant op wil' (je draait dus de hele tijd rondjes bij een shooter en bij een RTS scroll je dan de hele tijd één kant op). Dit gebeurd altijd plotseling en ik kan niet bepalen waardoor het komt. Het enige wat helpt, is om het spel opnieuw op te starten.
Soms valt mijn muis ook spontaan uit (met name bij GTA VC en GTA SA).

Onder XP zelf trouwens nog nooit problemen gehad. Ik heb mouseware 9.79 of 9.79.025 Muis is aangesloten op USB. Asus P4C800 Deluxe mobo. Recentelijk nog mn muisje opengemaakt en 'stofgezogen' maar dit helpt niet.

Ben benieuwd naar je oplossing!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:19

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

*edit* Andere muis (compaq balmuisje ps2) geprobeerd en zelfde probleem ..
Dan heeft dit dus geen snars met hardware te maken :o

Move OH -> WOS

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

is er misschien een update qua software voor je muis misschien kan dit helpen.

had dit probleem ook met een wat oudere logitech mouse even nieuwe versie erop zetten en gamen maar
Pagina: 1